Pages

04 July, 2011

susah hati :(

the warmest hugs ever..


sgt susah hati
bila mak jatuh sakit
dan lebih susah hati
bila dia kata dia sakit sikit
x perlu nak ke hospital.. x payah nak ke klinik bagai

kalo budak2 boleh jugak ku heret ke klinik,hospital
tp ini mak..bukan boleh kita paksa
bukan boleh kita sebut pun pasal hospital/klinik
marah amat dia..

alahai..susahnya hati!!
susah sgt2 kita nak memahami hati ibu kan


Ya Allah
Kembalikanlah kesihatan ibuku
Kembalikan kekuatan tubuhnya
Kasihanilah dia sebagaimana dia mengasihiku  & memeliharaku sewaktu aku masih kecil
Permudahkanlah setiap pekerjaannya
Ringankanlah kesakitannya

6 comments:

Imaan09 said...

ye btul..saya masih ada nenek dan atuk..yang asek xsehat..sgt susah nk bawak g klinik or hospital..! smoga emak kak lin cepat sembuh..amiiin..

ayu said...

semoga mak cepat sembuh ye.. sakit apa tu lynn..kena pujuk elok2 tau..

bonda dadif aka akish said...

muge mak cpt semboh.....

mmg tak best kalo org yg kite syg nih sakit kan...

secangkir madu merah said...

org2 tua memang susah sikit nak mendengar cakap kita yg muda... sabarlah lynn, cuba pujuk baik2..
akak mendoakan agar emak lynn kembali sembuh spt sediakala..

PynGees said...

moga mak k.lynn diberikan kesembuhan olehNya...InsyaAllah..DIA maha m'dengar DOA seorang anak yg solehah..amin...

ayin said...

semoga emak Lynn cepat sembuh. tp mak-mak mmg camtu, bila sakit, kata sikit jer... tapi kita tak tau camner sebenarnya dia tahan sakit..