Pages

27 July, 2011

hanya sepotong doa - buat rasa nak menangis pagi2 ni .


sgt2 syahdu
bila tel mak pagi nih
hanya kerana pemberian yg x seberapa dr seorang anak

mak doakan semoga kamu murah rezeki hendaknya

amin...


hanya sepotong ayat
rasa nak menitik airmata

aku x tau org lain
kalo berhadapan dgn mak
apa jua ayat2 yang keluar dr mulut dia

mmg selalunya mendatangkan tangisan
meskipun menangis dlm hati..

ya allah
panjangkanlah umur mak hdknya
smg mak sihat ,kuat & dpt terus beribadat padaMU

11 comments:

Suliana said...

kita pun nak nangis rasa :-( mmg klu mak mendoakan kita rasa sgt syahdu..

Kunang-Kunang said...

Lynn,

Doa ikhlas dari orang yang menyanyangi kita dari dunia hingga akhirat.

littlehumblelynn said...

sue

betullah sue..mmg blues betul pagi ni..selalu kita mmg tau mak secara fitrahnya akan mendoakan yg baik2 shj utk anaknya slps solat @ apa2 masa sekalipun..tp kali ni mak cakap depan2..terus rasa syahdu giler :(

kak kk;

yea lah kak..kdg2 terfikir saya xkan mampu balas jasa mak saya sampai bila2..

PynGees said...

amin....

moga hidupnya sntsa diberkati Allah...

saya pn saaaaaayang bonda saya!..muah!

ibuafiqahhuzaifah said...

amin..

Doa ibu selalu makbul..
Dan dengan doa ibu la kita disini hari ini..

mula rasa syahdu sebut mak nie.tambah2 nak ramadhan nie..
huwaaaa...

ummu said...

salam Lynn
sayhadunya bila kita baca entry awak ni.
aduh saya rasa nak terbang balik dapatkan ibu saya nun jauh di sana.;(

littlehumblelynn said...

Gee,

tq dear.sapa yg x syg mak kan.

Irnie,
betul tuh..smg masin mulut mak kita kan.amin

ummu,
maaf ummu,mmg entry ni ditaip saat saya rasa sebak yg amat sgt.
Smg allah memberi kita peluang berbakti kpd ibubapa kita selagi masih ada peluang.amin

Lady of Leisure said...

Sob sob sob.. I pun terasa sebak.. Begitu sorang ibu menghargai anaknya kan.. Moga ibu kita diberikan kesihatan yang baik dan diberkati Allah..

secangkir madu merah said...

lyn,sebagai seorang anak mmg sepatutnya kita punya rasa yg sebegitu.. maka berdoalah utk kesejahteraannya sentiasa...

farmys said...

ibu ratu hatiku..

Elyn Sani said...

kalau mak ckp camtu i hanya menanes dlm hati..... syukur sgt!!