Pages

07 September, 2013

Wishlist


Aku yakin 
Ramai orang yang ada seutas jam tangan @ lebih
Malah tak boleh kuar rumah tanpa jam tangan

Aku nak kata kumpul pun tak jugak
Tapi ada ler sikit2 buat tukar2
Ada yg orang bagi
Ada yang aku beli sendiri

So far yg tggl hanya 6 utas
Tak tau mana pg yg lain
Beli jenama mampu milik aje
Wpun berangan nak beli Tissot seutas
Smp ke sudah tak terbeli
Hahahaha!!


Jam pertama yg aku beli adalah Esprit gold tuh
Masa tuh zaman aku mengaji 
Kotak dia ntah ke mana
Rasanya rega rm300 kot
Punyalah syg sbb beli guna duit sendiri

Yg selebihnya GUESS semua tuh hadiah drpd insan tersayang
Swiss Army Victorinox tuh beli 3 thn lps kot
Itu yg paling mahal kot!!

Dan yg sedang dok pakai skrg adalah brand DKNY
*xde dlm gambar 

Skrg x giler jam mcm dulu
Wpun still pakai jam
Sbb ini antara aksesori wajib
Aku jenis x pakai barang kemas
Kalo ada seurat gelang tuh mujur sgt
Tp sejak mengandung lgsg xnak pakai
Untung en papa!!

Jd jam tuh mcm kemestianlah
Aku pelik @ janggal tgk pompuan berderet gelang tangan
Ngeri tgk!!
Tak takut kena samun ke?

Sekarang sejak mengandung
Teringin nak beli jam sport
Dok aim kat Swatch
Again-beli yang mampu milik shj kawan2!!

En papa tanya
Nak apa hadiah besday 2 mgg lgk
Itu yg aku sebut2!!
Geleng kepala dia..

Bini org lain mintak rantai seutas
Gelang sebungkal
Bini dia mintak jam tangan sport seutas
Hahahahaha!!

Sedang dok survey design lagik
Senyum =))




1 comment:

Imaan09 said...

sy sama mcm kak lin.. ada satuuuu je y beli zaman study, duit sdiri, yang lain (TUJUH yang lain) hubby beli bila g outstation mana2..