Pages

23 September, 2013

Tak sedap hati

Pg2 bertolak pg keja
Naik erl macam biasa
Dlm hati ada debar yang tak ketahuan maksudnya

Hadap jugak pg opis
Keja piling back to back
Email berderet perlu direply segera

Allahhuakhbar
Mmg mood kedaung

Pg lunch dgn bestie
Dapat call dari abg yang dok di Melaka

"Ko tau mak accident?"

Mengigil2 sekejap tuh jugak
Terduduk tepi jalan
Air mata berderu2

Aku mmg jenis lemah semangat

Tunggu en papa datang 
Terus ke ER HUKM CHERAS

Tgk mak di unit kritikal
Allahhuakhbar
Mmg unbearable

Open wound muka
Kaki,tangan,belikat,lutut
Sayu hati aku!!
Kalo boleh di beri tukar sakitnya biar aku aje yang tanggung sakitnya itu.

Doktor kata kena buat ct scan
Kena buat xray tulang belakang sbb mak mengadu sakit
Tggu prosedur nih shj dlm 3 jam
Mmg ramai sgt manusia di ER tuh
Semua adik beradik ada kecuali abg long yang outstation ke Cambodia

Lari sekejap ke surau 
Solat zuhur & baca yaasin utk mak
Semoga pahala bacaan ditukar ganti dgn kesembuhan emak
Susah hati jangan dikira
Perut lapar jadi sebu!

Result xray/ct scan keluar serentak
Alhamdulillah
Takde internal injury
Boleh balik berehat kat rumah
Lega hati ini..

Tp melihatkan keadaan mak
Mmg buat hati aku sayu sgt
Kasihan mak!!

Tumpang doakan
Kesembuhan cepat buat emak
Semoga trauma emak cepat2 hilang

Mmg malang tidak berbau 

Alahai....


Lin sayang mak sgt2!!

Dugaan Allah itu besar rahmatnya
Kami semua adik beradik dapat berkumpul setelah lama tak bertemu

Subhanallah!!

4 comments:

Nizam.Ariff said...

Semoga ibu cepat sembuh dan sihat seperti sediakala...
dan bertemu adik beradik itu satu hikmah...

Suliana said...

siannya mak akak.. alhamdulillah tak de apa2.. cmna blh accident tu kak lyn.. smga makcik cpt sembuh ye..

Ibu n Abah said...

Ya Rabbi
Ngilu lihat kesan melecet di pipi mak lyn
Muga mak lyn segera sembuh dan dilindungi dari sebarang kemudharatan....

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

moga mak lynn segera sembuh..
kadang2 ada hikmah yg tersirat tanpa kita ketahui..