Pages

06 September, 2013

Mujurlah!!!

Sebenarnya awal tahun hari tuh
Ada tempah tiket AA ke KK
Flight dr kl 20hb nih
Dan balik pada 23hb

Tp masa menempah tuh
Mana nak tau akan mengandung
Kebetulan pada tarikh tersebut aku dah menghampiri minggu ke 33
Jadi aku rasa macam malas pulak nak berjalan2
Perut dah besar
Kudrat tak sama macam dulu
Ada hati nak g tgk Gng kinabalu tuh

Kebetulan AA hantar email
Flight cancellation
Yahoo!!!
Melompat aku 

Yea lah sayang jugak dah bayar beratus
Tapi x dpt nk pg kan!

Jadinya aku mohon full refund
Alhamdulillah
Berjaya akhirnya!!

Allah dgr jugak doa aku
Permudahkan segala urusan
Lain kalilah tempah AA
nanti bawak adik baby g jln2
Tggu adik besar sikit

Maka moral of the story
Kalo rasa x sure nak pg @ tak
Sila jgn gatal tempah tiket  g jln merata
Ada paham??

Bersangka baiklah pada setiap ujianNya
Tawakal sepenuhnya pada Allah
Hanya dia sebaik2 perancang buat kita




2 comments:

YUS said...

Hahaha.. nasib kamu sungguh baik! klo x rugi lorrr.. hehe...

hazlina azmi said...

Hai dear..bestlah blog awk..penuh warna warni kehidupan..jemputla ke blog saya dan kita bertukar-tukar link pulak..:)
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/