Pages

26 September, 2013

1/2 hati

Bekerja saat mak masih warded
Memberi 1001 rasa pada aku
Mujur adik ada menjaganya

Bekerja macam aku
Cuti mmg susah
Keja yang melibatkan teamwork nih
Kalo sorang bercuti
Ramai yang terlibat sama

Aku taknak menyusahkan orang lain
Aku kalo boleh nak settle semua keja
Tanpa menyusahkan sapa2
Wpun boss tak banyak songeh
Itu bukan tiket utk taking advantage

Takperlah mintak balik awal
Rushing pg hosp tgk mak
Waktu melawat tamat kul 7pm
Biarlah sekejap pon
Janji puas hati tgk depan mata

Rindu wajah tua itu
Wajah paling mulia
Yang sampai mati kita takkan lupa
Wajah ibu kita


Semoga mak kuat lawan sakit
Semoga mak cepat2 sembuh
Semoga mak cepat2 kuar hospital

Masih banyak benda yang belum berkesempatan utk aku lakukan utk emak
Banyak impian dia yang masih KIV
Banyak lagi tempat yang kita belum pg lagik mak

Semoga kita ada masa selepas ini
Kejadian terbaru ini
Memberi trauma bukan sahaja pada mak seorang 
Kami adik beradik terkesan sama

Family bonding tied till the end
Rugilah pada sesiapa yang meminggirkan keluarga
Family adalah insan yang sentiasa terima kita baik & buruk
Kerana darah yang mengalir adalah darah yang sama

Bila kali terakhir kita berkumpul adik beradik?

Alahai...

No comments: