Pages

26 April, 2012

serba tak kena :x

memikirkan auni boleh buat aku termenung
melihatkan anak kecil itu yang struggle dgn lelahnya
make me really upset

melihatkan dia muntah2 setiap pagi
her unbearable coughing
her disturbance sleep every midnite
betul2 menyesakkan dada aku

aku sedang berkira2 utk jupe paed Dr B Kishore
sedang fix appointment utknya esok
sebabnya malam esok akan ke Taiping membawa bonda terchinta
so aku bantai amik cuti terus esok

pagi ni macam biasa dia akan muntah2
sampai muntah2 dlm keta
aku nak melangkah ke tren pun berat kaki

kalo org nampak aku pg menyangkung sblh parking bawah ERL tuh
mmg sedang menguruskan auni
yang akan muntah setiap hari tanpa missed sehari sejak sebulan lepas

with continuous seeing GP ada rasanya sampai 6-7x
g hospital hampeh tuh sekali
amik neb x tau berapa kali
pegi homeopathi lagi 2 mggu lepas
allahhuakhbar +_______+

kemujuran  dari setiap siri kesakitan ini
aku & lohkong pun x jatuh sakit
ain pun x sakit
kesemua kos kecuali homeopathi its free- aku x keluar duit sesen pun
tp its still menyusahkan hati aku
bila tgk gaya dia yang on-off
x nampak gaya nak sembuh betul2

bila anak sakit2 macam ni
mmg terasa sangat nak berenti keja
nak duduk rumah jaga kanak2

but still its called SURVIVAL
doa aku x putus2 semoga ada jalan keluar dr setiap kekusutan ini
moga2!!

esok doakan smg aku berjaya cuti
masih bertimbang tara
masih berkira2
tp rasanya keputusan muktamad


anak adalah segala-galanya!!

* boss ,sila jangan merempan dgn colleagues aku di opis esok.tolonglah!!

2 comments:

secangkir madu merah said...

semoga anak awak tu segera sembuh.. kalau anak sakit ibulah yg paling rasa susah hati.. sabar ye lynn..

WaNNi said...

saya dh pernah lalui dgn anak sulung, alhamdulillah lepas umur 3 tahun boleh dikatakan x pernah kena lagi n sekarang dh nk masuk umur 6 thn. aktif dgn renang n taekwando. mmg kena bykkn bersabar. mmg frust bila dh bawa berubat sana sini tp tetap kena. n nk dpt bos yg faham pun susah juga. insya'allah hilangnnt lelah auni tu, cepat atau lambat je. take care.