Pages

06 April, 2012

sawan !

wahh..sila jangan muntah darah godek blog aku
mmg tgh menggiler suka benda2 kraf nih
kalo lohkong tahu
ayat pertama
"jangan hangat2 tahi ayam"
cisss....




kegilaan dgn benda2 printing
kalo dulu, orang yang betul2 kenal rapat aku
diorang aku tahu betapa obsesnya aku dgn greeting card cantik2
betapa sewelnya aku menyimpan wedding card kawan2 even  dah bertahun2
mmg suka benda2 printing ni
siap pernah verangan nak bukak kiosk printing sendiri
giler x hingat!!


now dah stuck dgn lambakan website printing DIY
gile meroyan aku!
x ckp hadap pc opis
aku hadap Tab aku
sampai tgh malam itu jer lah keja aku


sekarang meroyan tgk cardstock
alahai...stress makcik sbb sumer kena shipping from obersea tahu
sila godek sini
adoikkkh jatuh chinta weeiiii
macam2 jenis
metallic , scrap
tebal, berat pun ada macam jenis
waalllaaaweiiii....boleh pitam 4-5x




pic: google


lambakan DIY website utk printing
boleh buat aku pening kepala
mmg kreatif & mmg membazirkan membuang masa aku
menelek 1 demi 1
mmg dah xde keja lain skrg
gagagagagga....


sila tgk ini
mmg satu lagi benda yang aku dok telek punya telek
pocchettes namanya
cantik kan !!

this one from http://www.lcipaper.com/pochette.html

memang sawan skrg ni
sila bawak berbomoh, berdukun
dah xleh berenggang dgn segala mak-nenek nih

petang ni ada hati mau cari card stock malaysia supplier
nanti kalo jupe aku war2kan yea
kot ada yang penyakit lebih kurang
leh kita berubat sama2

:))

***lohkong,at least wife ko xde penyakit meroyan nak shopping handbag,kasut..dia hanya giler kertas jer skrg,sila bawak bersyukur!

4 comments:

Daddy Ziyyad said...

cuba terjemahkan minat ini kepada bisnes....disamping syok, dapat menjana wang!! :)

zailamohamad said...

a'a..aku pon setuju ngan komen di atas..

nak buat bisnes ni tak nanti ke ada modal banyak..macam aku jual party pack tu asalnya nak membeli untuk party anak2 tp at the same time cari pelanggan so boleh beli dalam kuantiti yang banyak (dapat harga borong)

iklankan je dekat Mudah..insya Allah mesti ada yang berminat tu:)

Imaan09 said...

ohoo..kak lynd minat ek.. saya pun suka tgk.. kreativiti pakai kertas ni.. antaranya http://miyyahatkertas.blogspot.com/
tp nk buat sendiri tu..huhuu

secangkir madu merah said...

kalau dah minat apa kata di seriuskan lagi, boleh buat duit..