Pages

22 September, 2011

on mc today :-(

Aku x sihat betul
fever,batuk ,flu lgk
mlm td susah btl nk tido
dgn batuk yg x berhenti2
smp rasa sakit dada bila batuk tuh

auni pun batuk jugak
ntah berapa kali bgn muntah
aku pun x kira
risau btl kalo dia start batuk
tp x serisau kalo dia demam dn btk


mulanya gagah nk g keja
tp bila thp suara xde
so lupakanlah lynn

baik tido rehat puas2
anak2 htr sat rumah mak
bg aku rehat betul2 dulu smp sihat
kalo aku sakit,sumer susah jdnya
nk jaga ank pun x larat

rumah bersepah thp dilanda garuda
kain bj berlonggok x larat nk hdp
mujur dapor je kemas gara2 x msk

but the good things kata papa
" sunyiler xde org membebel"

en boss terhormat
mtk ampun yea
kalo aku dtg keja pun hrs aku tido aje dkt cubicle tuh
lg ko sakit jiwa
baik bg aku rehat kat rumah

susah bg arahan pd org sakit yg overdose ubat nih

esok?tgk keadaanler boss
kalo aku sihat
confirm aku dtg



org sakit yg xleh bersuara secara molek nih
nk jugak bebel byk2 dlm blog

sila layan org sakit :-(
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

azam said...

selamat berehat ok...

semoga cepat sembuh

Daddy Ziyyad said...

takpe..gunakan MC tu betul2..rehat.....jangan petang kang gi shopping complex pulak..ekekekeke

littlehumblelynn said...

Abg azam
:-P

drdaddy.
Xde makna pg shopping doc,ank sndr pun pos umah mak.x lrt sgt2 :-(