Pages

29 September, 2011

Diagnosed - Left Pneumonia :-x

Picture of pneumonia



the sms that just received from hubby just now

left pneumonia
white cell count - 13

lailahaillah..

this is really not a good news

simptom yang aku nampak sebelum ni :-

lohkong has fever on-off last 10 days
the temperature goes up to 39 degree celcius
back aches--masa ni dia membebel sakit belakang..aku ingatkan sbb dok lama sgt fitted in our water heater kat rumah..
keep coughing
look pale, painfull masa batuk
dan nampak not energetic
loss appetite

bila go through this website
mmg ada benarnya
ada jugak yang bersangkut paut

now baru physician doctor drip on antibiotic

apapun syukur alhamdulillah
sekurang2nya penyakit sebenar dah  pun diketahui
hopefully the treatment process will running smoothly

dan hubby terchinta cepat2 sembuh
cepat2 balik rumah..

tonite akan pg melawat my laling
insyaallah

jangan bosan masuk blog aku yek
nak buat m/mana..dugaan Allah di bulan September utk aku & keluarga
apapun bersyukur banyak2

sbb ada mak  & adik beradik yang sanggup bersama2 aku kala susah macam ni
ada jugak kawan2 yg prihatin dgn nasib aku
ada hikmah semua ini

dugaan Allah x semestinya waktu kita susah jek
kadang2 bila kita diuji dgn kesenangan kita juga sebenarnya diuji
samada kita bersyukur @ tidak dgn kesenangan yang Allah berikan

jangan di tanya soalan yang bukan2 pada aku
tapi doakan aku kuat melalui setiap satu ujian ini
semoga aku cepat2 sembuh
supaya dpt  menunaikan t/jawab sbg isteri,ibu  sekaligus menunaikan tugas mencari rezeki ini

aku rasa ralat x dpt jaga hubby masa2 begini
siapa x sayang suami kan ?
tp memandangkan cuti yang tiada berbaki
im cannot afford to get another unpaid leave
mmg xkan boleh cover the whole monthly expenses
and i know hubby pun paham keadaan kami

siapa yang mahu diuji sebegini rupa tp Allah ada perancangan lebih baik utk kita
jangan berkeluh kesah
ada yang lagi teruk dari nasib kita


org yang diuji Allah sayang kan..

alhamdulillah !!

4 comments:

ayu said...

betul tu lynn..tuhan sayang pada lynn sekeluarga, sebab tu turunkan dugaan ini..bersabar ye..

gadisBunga said...

ujian ni..ujian.

face thing positively dan insyaAllah semua akan ok. semoga husband akak cepat sembuh.

Aku said...

semoga cepat sembuh...

dan apabila berjaya mengharungi ujian ini nanti, anda sekeluarga bakal mendapat berkat dan kesenangan...

ibuafiqahhuzaifah said...

btul lynn Allah sayang kita sebenarnya..
sabar dgn dugaan yg mendatang..
take care..
terima dgn hati terbuka..
mujur dapat dignosis awal penyakit lohkong awak tuh..
moga cepat2 sembuh!