Pages

22 September, 2011

Laryngitis :'(

This is the diagnosed given to me just now
what is it actually?

Inflamation of the voice box
that make your voice become husky / harsh
ala2 ella

but problem aku lebih kpd phlegm penuh dlm dada
flu non stop
heavy coughing
sampai sesak dada aku

jd dgn problem kahak yg x settle lgk
mmgler wat suara jd gini
nk berckp pun seksa yaaa amat
fuhhhhhh

the gp bg antibiotik,ubat batuk,flu,demam dn crystal
mcmmana nk trg tanpa gambar yek
guna tabby nih x leh nk upload picca lak

kata gp,masukkan crystal ni dlm semangkuk air panas
jarakkan antara muka & mangkuk yg ada crystal tuh
sedut wapnya
dan kemungkinan utk batuk makin kuat utk mengeluarkan kahak
x tau samada sesuai utk kanak2 atau x.
So far blm try lgk

ok,esok akan mc lgk
kesian gp tgk aku gamaknya
dh rupa xde seri lgsg
muka pucat.hidung merah,bibir kering

waaaaaaa im need spa treatment
jom g sauna?

Mana tau cpt baik kali nih
cannot stand lama2 gini

doakan aku cpt sembuh
x larat lama2 gini
sgtlah x produktif :-(

tuan boss
maafkan saya yek
dgn keadaan saya mcm nih,boss pun x lalu tgk saya

sgt sadis ok :-(
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

azam said...

:) rehat ye

littlehumblelynn said...

Tq abg azam :-P

ayin masliza said...

semoga beransur sembuh... jangan tension2 tau, nanti lambt baik.. Off HP, makan ubat dan tidur :)

ibuafiqahhuzaifah said...

rehat byk2..
nie la masa nak rehat pun..
take care!