Pages

14 September, 2011

brazillian butts anyone ?

sejak beranak dua saiz bertambah sekali ganda
dan problem area adalah buttock


sgt x chantik hodoh disitu


jenuh aku google senaman yg sesuai
ada yang mahu join sekali
sharing is caring kan!!


aku sertakan linknya SINI


katanya as beginner kena wat 15 steps repeatedly
fuhhh kesat peluh dulu..
nak wat 5 steps pun jenuh kan


harus jugak g shopping gym ball nih :-





- teruja utk reshape sbb sgt seksa nak beli jeans sejak bermasalah disitu..x suker tau!!


tp kalo susah sgt..en lohkong..silaler hadiahkan wife treadmills 1....baruler ada semangat kan...(ayat x menahan gitu )

doakan kali nih berjaya fit in Levis semula..lalalalalalala

8 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

lin,

keep up a good work!
moga berjaya..
kita xder diet2 pun tp mmg penat agaknya..so mmg kurus..tp tang perut tuh xflat cam J-Lo la..haha

DaZzlingLilLy said...

kena rajin buat hari2..gud luck yer lin..kot2 dapat treadmill dr cik abe lagi best kan..

Daddy Ziyyad said...

selamat buat senaman vontot...ekekeke

azam said...

usaha lebih sikit...nanti turunlah tu...

ada duit g je slim world

Imaan09 said...

ala kak..masa pun cukup2 ja 24jam seari..klu ada treadmill tu bila lak nak lari atas tu? sy pun sblm preggy memikir jugak bab badan naik,tp buat2 xpikir je laa.. mujur husband pun xkesah..

Aku said...

kalau payah nak pakai sluar, berkain batik pun ok... hahaha.

Selamat hari raye...

ayu said...

all the best ye lynn..hehe

gadisBunga said...

dilema sama ni!

tapi kan, saya ada cara yg berkesan dan terbukti.

no carbs, sugar and fruits selama 2 minggu. seluar saya longgar. mcm magik!