Pages

17 August, 2011

Happy 2nd Birthday Auni Irdina




Selamat hari lahir yang ke 2 utk anak mama & papa yang tersayang
Semoga kamu jadi anak yang baik,berbudi bahasa
bakal menggembirakan mama & papa suatu hari nanti
jadi anak yang solehah yang taat pada perintah Allah & agama
dan patuh pada kedua ibubapa hdknya

Kelahiran kamu sangat ditunggu2 oleh mama & papa
Meski menanggung sakit disaat mengandungkan kamu selama 9 bulan serta melalui keperitan yang amat sangat saat melahirkan kamu
Namun kamu tetap anugerah terbaik buat mama & papa

Meski pun kamu melalui begitu banyak detik sukar sebelum menempuh tanggal 2 tahun ini
Terlalu banyak episod kesakitan yang kamu lalui
Namun mama yakin semua ini ada hikmah yang hanya Allah yang tahu

Allah mendidik kita erti sabar & tawakal pada ujianNYA
Dan mama redha setiap satu ketentuanNYA

Buktinya kamu merupakan anak mama yang kuat,yang lebih independent,defensive
kamu lebih kuat dari kakak ain
dan mama yakin kekuatan ini lahir dr setiap detik yang telah kamu lalui
smg kekuatan kamu bakal jadi pemangkin kekuatan mama jugak

Membesarlah sayang dgn baik
Semoga mama & papa diberi kesihatan serta kemurahan rezeki utk terus membesarkan kamu,memberi segala yang terbaik mengikut kemampuan kami
Memberi kelapangan waktu utk terus mendidik kamu
Semoga mama & papa tak leka dari menjalankan amanahNYA yang satu ini

Pesan mama hanya satu
Semoga liku-liku hidup yang bakal kamu lalui takkan seperit apa yang telah mama & papa lalui hendaknya
Moga-moga

Insyaallah !!!


Amin....












15 comments:

DrSinga said...

happy birthday peeps!!!

mmmuahh

ibuafiqahhuzaifah said...

Happy Bday Auni..
moga jadi anak yg taat kat mama n papa n adik yg baik kpd K.Ain.

celebrate kat mana bday gurl nie?

p/s:kita xdpt nak post lg kad raya kat awak..adoi!

gadisBunga said...

masih teringat detik2 cemas auni masa baby dulu. tak sangka..diam tak diam dah dua tahun pun dia.

happy birthday auni!!

Lily@MamaZaraZareef said...

Happy Bday Auni!!seoga sihat2 n ceria2 selalu k..=D

Daddy Ziyyad said...

Selamat Hari Lahir Auni !!!!

Imaan09 said...

happy besday AUni..
amiiiinn..

Lady of Leisure said...

happy birthday dear Auni..
mmmuahh!

ayu said...

happy birthday auni!!

Suliana said...

hepi bday auni.. moga jadi anak yg solehah ye..

PynGees said...

"Happy B'day Dear Auni Irdina"...moga diberikan kesihatan yang baik & m'jadi anak kebanggaan mama & papa...

Jiey^Mien said...

Happy befday sayang!!
:-)

Elyn Sani said...

Happy 2nd birthday auni!!

littlehumblelynn said...

drsinga;

tq doc :-)

irnie;

malam td celebrate kat JM BARIANI ALAMANDA

GB

tuh ler kalo teringatkan dulu2 mmg x sangka dia dah besar macam ni...

lily;

tq dear :-)

drdaddy;

tq doc

lea;

tq dear :-)

lady ;

tq dear

ayu& sue;

tq kwn2..

gee;
amin...

jiey;

tq dear

elyn;

tq elyn...

@e_da said...

happy birthday auni... smoga sihat selalu dan jd anak yg cerdik

littlehumblelynn said...

@_eda;



tq awak..tq sbb singgah lagik sini.