Pages

23 August, 2011

patriotik sikit :-)

image : google


aku pun x hingat
bila kak ain bercakap pada aku ttg isu  kibarkan bendera nih

" kenapa rumah orang lain ada bendera rumah kita xde mama?"

- aaa ler..nanti mama tanya papa

en papa as usual jawab bagi sedas selalu xde lapik2

+ sayang agama pun x cukup tunjuk lagik..sibuk nak tunjuk sayang negara!!

cis bedebah ini lohkong!!


xleh ler  mama nak didik anak jadi patriotik sikit..kena bahan sokmo..


mode : ngantuk + pening kepala..adakah sugar low sgt2 ni :(

 pssst : ptg ni x tau makan makan @ masak apa lagik..Kenny Rogers ok x papa ??


13 comments:

DrSinga said...

ohh... pedas jawapan itu lohkong...

DaZzlingLilLy said...

hampir terlupa pasal hari kebangsaan..hehe..sibuk jer nak raya kan skang nih..

Imaan09 said...

ahahaa.. alahai encik papa..
mm,kenny rogers pon ok..sokong..sokong!!

ayu said...

alahai..pedih gak dengar ayat tu kan..hehe...tapi, sebenarnya betul gak..

kenny rogers??? wahhhhhhh..nakkkkkkkk

gadisBunga said...

adey!

Diyana said...

en suami awal2 dah pasang bendera kecik kat kete die,kat kete saye.dan juga 1 bendera kat pagar rumah.cuma lampu lip lap utk raya je tak psg2 lg.hehe

Daddy Ziyyad said...

Gebush!!! Adoi! Haha


Rumah saya pun takde bendera...huhu

Lily@MamaZaraZareef said...

hehehe..mmg pedas sungguh jawapan en papa tuh..=p

nway, aritu kak lin tanye psl harga rumput tu kan..kitorng beli dkt2 kawasan umah jek so mahal sket..ukuran 2x1 kaki rm2.50..diorang kata ada tempat jual rm2 jek..tp kitorng nk cpt + mls nk pi jejauh..redah jekla beli..bukan banyak pon sbb taman cinonet jek..heheheh

secangkir madu merah said...

keterujaan utk menyambut lebaran buat kita terlupa tentang hari merdeka yg bakal disambut seiring Aidilfitri... hehehhehe .. mmg takde semangat patriotik langsungg...

makcik rehan KJB said...

mmg pedas ayat tok laki hang bagi lynn.. haha. tapi aku sokong beliau! :))

Kunang-Kunang said...

Tahun ni raya dan merdeka sama hari. Meriahlah merdeka tahun ni sebab semua orang sedang bergembira.

ibuafiqahhuzaifah said...

Mujur g kaunter bank rakyat dapat free bendera Malaysia..
haha..so hari2 anak2 akan sebut Malaysia bu!patriotik la jugak...haha..

jawapan lohkongmu..berdesup terus ke Qalbu..hahaha

littlehumblelynn said...

drsinga;

tau takper..susah kawin ngan ustaz ni :)

lily;

tau xper..sibuk nak raya kan!!

lea;
heheh..ini lohkong mmg macam tuh..

ayu;
hehehe..ayat xboleh blah.

gb;
muahahhaa

diyana;
wah sgt awal ada bendera..patriotik sikitlah kan..

drdaddy,

muahhahaha!!

lily,
tau xper..tq for assist pasal pearl grass tuh..

kak yatie

samaler kita..sibuk nak raya nih kan..

aunty KK;;
meriahlah sikit raya tahun ni rasanya..

MR,

aiyok lohkong baca ni sure suke ada follower ..hehehe

irnie;

muahahha...lohkong mmg mcm tuh..