Pages

02 August, 2011

still blur..sebal..geram..dugaan ramadhan sungguh!!

hari ni mungkin hari x berapa nak menjadik ok

dr pagi ..
aku htr kak ain pg kindy
suddenly ada orang bagitau " hari ni kindy cuti "

sedangkan 1st posa mmg dah cuti
xkan 2nd day posa cuti lagi kot

aku nyaris nak mengamuk pg2 tadi
punyalah aku kelam-kabut pg td
takut anak lambat masuk sekolah
tetiba bagitau cuti

tel cikgu dia x berjawab
aku leave message x reply

last2 aku geram
aku call Sekretariat Pasti daerah selangor
utk reconfirm cuti mengejut pg ni
diorang kata cuti hanya gazet semalam shj
mana ada cuti hari ni

and then dia bagi no tel Penaung kawasan Ampang
tel ler jugak..sbb x puas hati punya pasal
dia pun x tahu menahu

kali ke 5 call cikgu baru jawab
punyalah x logik
dia dpt tau cuti baru infm semalam
nak jadik citer rasa nak bertekak jugak td
dia kata dia ada surat --aku mengamuk kenapa x bagi pada parents sumer
terdiam... mcm ggrrrrrrrrrrrr!!!

sbb mmg ramai parents yg htr anak pg ni balik saje.
mmg macam hampeh!!

sampai opis mengadap boss
ntahapaapa membebel
rasa macam nak sumbat kapas dlm telinga
tp teringat posa kan

mmg mencabar betul posa di hari ke 2 nih

sabar lyn..sabar..banyak2..

kalo tiap kali tarik nafas..dapat duit best gak!!



ptg ni x tau pukul berapa leh balik rumah
rasa2 mcm en papa kena makan sorang2 gamaknya..
kesian loh kong!!

wife keja macam chairman ok!!

6 comments:

ayu said...

alahai..dugaan betul ye lynn..tapi tak patut la taska tu buat mcm tu kan ??

Suliana said...

sian akak.. ada plak blh cam tu cuti mengejut. suka2 dia je..

mzhany said...

buleh pulak tak bgtahu kan kak, haishh mana tak gerammm kalu camni...

Imaan09 said...

x inform?dh tu anak2 nk cmpak mana klu kita nk g keja?? sabo je laa

ibuafiqahhuzaifah said...

sabar banyak2 lin..
hari nie irni bertemankan minyak cap kapak kat meja..
pening memanjang...tdo xcukup..anak kurang sihat

littlehumblelynn said...

ayu;

tuhler mmg dugaan sungguh!!

sue;

itulah pasal..rasa nak mengamuk sgt2 semlm..

hany;
sabor jelah bulan2 posa nih..

lea;

mmg tarik nafas pjg2 jer semalam..sabor...

irnie;

yea ke..sapa sakit irnie ?kakak ke adik tuh..