Pages

28 August, 2011

not settle yet :-(

Aduiikkhh,gara2 terkena penyakit cirit- birit
satu hapa pun x siap packing lagik
tp dah siap cuci rumah yg bakal ditinggalkan
penat jgn cakapler

hari nih jugak laundry kain baju smp 3 round
tgh fening bila masa lak aku nk lipat kain baju tuh
belun smp memikirkan bab2 packing
sila fening :-(

sdg melayan auni yg nampak payah nk tido mlm nih
gara2 bantai tido ptg td
kak ain dh selamat tido
kesian anak aku yg sorang tuh
cirit birit jugak tp nampak dah kurang sikit
moga2 x melarat smp esok

mlm ni mau siapkan misi audit baju bajan
kuih raya yg kena htr ke rumah bonda
sampul dn duit raya
toto kipas selimut yg perlu di bawa
belum lagi bab ubat2 auni,ain serta aku dn papa
almaklumler cuti2 raya ni klinik pun bantai cuti lama
kang ada yg jatuh sakit
susah jugak
so prepare jer lah

jiran2 tetangga mcm x balik kg lagik
mood memasak aku dah ke laut
3hr berturut2 mkn berbuka rumah adik beradik
sahur telan aje apa yg ada
jgn cerewet

apapun moga mood rajin tuh ada mlm ni
kang ada lak yg telan biskut cicah kopi je
huhuhuhu

ok,till then :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

siap angkut toto,kipas,selimut lagi ye..mesti kaum keluarga ramai sungguh nih..=p

ayu said...

lynn..aiyooo..sakit ke..moga tak sakit time raya nanti ekk