Pages

15 June, 2010

sakit lg cik booboo nihhhhh

aku bersiaran lgsg dr ward paediatric
hospital tawakal jalan pahang
si booboo kesayangan ku
admitted malam td
due to HFMD
dan saat ini
kupanjatkan doa ke hadrat ALLAH
smg booboo aka "auni" segera sembuh
smg booboo boleh makan & menyusu macam biasa
kuasa ALLAH tiada siapa yg dpt menduga
spttnya aku ke tganu bersama booboo
khamis nih naik airasia
tp tak sampai 2 hari papa tpaksa pulang semula ke KL
kerana buah hatinya sakit
nantilah aku ceritakan
betapa suffernya hidup aku
2 hari yg lalu
tanpa suami terchinta
di saat booboo yg demam panas
di saat aku yg betuk2 down!!
hanya ALLAH yg maha mengetahui
when my hubby is away
im lost not even my left hand
but he also took away my 1/2 spirit
rakan2 cyberku
doakan smg anakanda kesayanganku
cepat2 sembuh
aku dah tak larat
nak berumah & bertangga di ward tawakal nih
penatnya..........

2 comments:

ayu said...

ya allah lynn,

siannya auni....
HFMD plak??

moga auni cepat sembuh ye..
tak terkata2...
hanya yg merasai sahaja yg tau..
lynn, moga KUAT & TABAH..

littlehumblelynn said...

ayu.....

+ve HFMD..started with uneven high temp of fever..unexpected..x tau mai dr mana...dah lama auni x g taska dia..doakan auni yea,ayu!!