Pages

05 June, 2010

hilang ?

sedih & sedikit ralat
handphone SONY ku
yg usianya x smp 2 bulan dah hilang.
dah cicir
x tau kemana perginya
semalam balik aje keja aku ajak en papa ke AEON AU2
sekadar nak pujuk kak ain
sbb sepatutnya semalam aku balik awal

tp bos besar semalam x psl2 nak wat meeting tpt kul 5pm
dkt kul 6pm baru abis meeting
jadi mmg lambat jugak aku baliknya

aku as usual suka bawak beg diaper booboo jer

letak purse,kunci keta dlm beg booboo

hp aku suka letak kat stroller booboo
sebelah atas (handle)
kekdg x dgr kalo bubuh dlm beg
(napeler aku xletak dlm poket jeans aku kan..)
sbbnya smlm aku pki jeans jer bengong thp gaban!!

masa solat maghrib mmg aku bwk masuk surau

masa keluar pun aku confirm bwk sama jugak
memusing kejap kat jusco beli baju tshirt ain 2 helai baju 2piece 2 pasang
then kitorg turun semula

pg makan kat food court then balik umah
pg2 nih pas bg booboo makan
baru teringat kat mana hp ku itu
carik dlm keta..dlm dashboard..dlm stroller
mmg xde

TERMENUNG SEKEJAP AKU!!

manalah ko hp...
cian kat aku
bukan sbb teringat hp yg hilang

teringatkan betapa disasternya aku utk dptkan semula all contact dlm sim card tuh..
setakat nak retrieve no semula mmg x susah mana
aku tel CELCOM CS
verified add,no tel..bla..bla leh
amik semula sim di mana2 celcom dlm masa 14 hari

kosnya hanya RM5


masanya telah tiba
aku nak BLACKBERRY kali nih nekad...
aci x?
pas nih..pasnih kan..
aku takkan leka..lalai lagik
janji!!


sesapa nampak @ jupe baby kecikku yg warna merah nih
aku halalkanlah
(1/2 hati..uwaaaaaaaaaaa..)
tp pulangkanlah sim card ku ituh....
uwaaaaaaaaaaaaa...sedihnya!!

v
v
v
v
v
v
v
v
v

No comments: