Pages

07 June, 2010

my life without HANDPHONE aka little bug


masuk hari nih
dah 3 hari aku x berhp
kalo 2 hari lepas aku x rasa sgt
tp pg nih..something lost aku rasa
sbb hr nih hari keja
selalunya ada dok dpn pc aku nih
tp hr nih aku nak g ladies
tercari2 hp ku..
selalunya g ladies pun aku bwk sekali lil bug nih..
tp hari nih kan...ia xde!!!!!
ishhh....sedih aku!!
lunch hr nih
aku paksa cik wawa & cik abe aimannya
bwk aku g celcom
hehehhe..paksa siot!!
jahat zalim kan..
aku nak g amik simcard ku itu
dan utk sebulan nih
aku pki jer hp en papa
sementara aku nak dpt hidayah!!
hp mana aku nak beli?
mana lak nak ku cekau fund nih..
xmo ler mintak en papa beli kot
xde feel...
kena beli sendiri hasil titik-peluh sndr
(baru ler aku jaga bagai nak rak kan...)
kata en papa
beli smart phone..ada WIFI
macam mr dopod ke,HTC ke?
sbbnya aku leh wifi all the time
nak beli bb x sesuwei
sbbnya smp ke sudah aku xmo obligation postpaid
kalo nak on FB thru prepaid sgtlah x berbaloi
lgpun aku lg suker layan blog dr FB ku ituhhhhhhhh..
apapun..
tgkler apa aku nak gagau nanti
as long as lil bug nih
easy to use..x meranapkan poket aku..
x menyusahkan aku
dan yg plg penting
x mo hilang lagik..........serik!!

No comments: