Pages

09 June, 2010

hari yg serba x menjadik!!


ari nih kan
hari serba x kena utk aku
serba x menjadik
post entry kat cn
ntahapantah yg keluar kat wall
abis sumer ku delete
tensen tgk..penat2 jer aku taip
html berterabur...

tgk kpi per day
hancus lebur
pening pala...
bulan nih bak kata bos kecik & bos besar
bulan kritikal
bulan utk tgk KPI half year closing
ada lak gt kan??

baca proposal para pelanggan yg budiman
aku makin headache
ntahapapa..sapa nak approve kalo gaya gini
ayat lintang-pukang
simpang-peranang
bengong sungguh!!

nak siapkan keja2 yg tertangguh @ tertunggak
lagi sakit kepala

mengenangkan minggu nih
minggu tanpa cuti
even weekend pun
lagi migrain..

mengenangkan cuti AL yg ku apply
still x approve lagik?
bossssssssss..smp htmu!!

apa2 hal kalo x approve pon
aku still akan cuti jugak
aku dah beli tiket nih
nak bermanja2 dgn angin tganu pulak minggu dpn
nak belasah keropok lekor
nak beli tudung baru
nak beli toto baru
kwang3x...

teringatkan lak en papa nak balik kg ahad nih
aiyokkkkkkkkkkk...kena packing barang lak...pening lagik!!

teringat si booboo ku itu
(itu aje yg buat aku tsenyum)
si booboo yg buas
x reti dok diam
dah pandai memanjat
dah pandai meniti
seronok tgk dia..

pening lagik nak mengingatkan
next week kena naik flight g KT
berdua2an sama cik booboo
almaklumler ini 1st time
aku heret si kecik nih naik flight berdua
doa & harapan moga flight x delay jer
kalo x pengsan aku
takut si booboo meragam
si kecik nih x pnh naik public tport pun
kecuali masa dok dlm perut mak dia

disebabkan hr nih aku serba x kena
wat segala menda x menjadik
so today
aku declare
sbg hari yg
serba x menjadik!!
x pasal2 blame kan hari ok..
huhuhuh