Pages

03 January, 2015

JB Day 2-Hello Kitty Town

2nd day-bangun pagi bersiap
Bersilat menyiapkan anak2
Turun cafe untuk breakfast
Memang usually cari hotel yg provide breakfast
Selamatlah RM20 kan..

 
Breakfast spread...alhamdulillah macam2 jenis
Yang paling win bila waitress memusing offer tempe goreng cicah cili kicap
Wah!!mmg sedap
Dah sudah makan


On waze masuk keta
Ke Nusajaya kita
Disebabkan Adeeb x sihat
Maka hanya pergi satu tempat sahaja.


Hello Kitty Town
Jadikler utk anak dara berdua tuh
Ikutkan mmg xmo nk pg sbb Adeeb sakit
Tapi kesian tgk Ain & Auni yg teruja nak pg sejak dr umah lg
Tawakal ajelah
Lgpun dah sampai ..bu

kan sng nak smp JB lgk.
Adeeb boleh kata 70% masa hanya dalam stroller & mmg x bg dia kuar merayap sgt
Rega tiket RM55 seorang dgn MY id
Mmg xde apa sgt..


Budak2 aje yg excited
Kalo nak pegi lagi..rasanya tak ler kot
Sbb xde apa yang menarik
FM pun mahal ya rabbi kat dalam tuh
Makan,minum pun expectedlah reganya
Air kotak susu RM4..

 
Apapun kalo ada rezeki
Akan dtg lagi..mungkin ke Legoland pulak
Kali ni datang Adeeb sakit
Makanya tak berani nak berjalan ke sana

Mari kita layan gambar yang sempat diambil buat kenang-kenangan

ini kt entrance HKT
temankan Adeeb main..
sessi pakai baju ala HK katanya
kaler cookies HK..x sedap pon!
Gold HK
Ini tumpang bergambar kat luar HK tuh

No comments: