Pages

17 January, 2015

JJCM-Homst Recipe D Pulze-Cyberjaya

Malam semalam mmg keluar makan diluar
Since kak Ain sibuk nak makan ketam
Pas maghrib keluarlah sama anak2 wpun takde arah tujuan lagi

En papa tanya nak makan mana?
Aku pun jawab- kita gi cari makan kat Cyberjaya ajelah
Wpun blur tak tau nak g mana lagik

Cyberjaya dengan rumah aku letaknya tak sampai 15minit perjalanan..dekat sgt.
Bagitau en papa kita gi cari shopping mall baru tuh ajelah..sure banyak tempat makan kat dalam tuh

Tak sempat nak on waze
Dah smp depan mata
Terus masuk parkinglah.
Parking pun mudah,free lg buat masa ni

Still blur tak tau pegi mana
Masuk aje mall - level P1
Tgk ada Homst Recipe
Wah....ini sudah bagus..dah lama teringin nak cuba..ada few branches- yang aku perasan ada kat Kajang,Bangi,TTDI.just name a few!

After thai food,chinese muslim cousine mmg faveret aku..antara yang aku suker di Bangi- Red Wok.

Ramai jugak guest makan kat situ
Aku pun order makan terus
Lapar sgt2

Order- nasi goreng cina untuk Auni & Adeeb-RM8.90
Nasi putih -3
Salted egg soft shell crab-saiz regular rega RM28
Kung po chicken-RM15
Kangkung goreng belacan-RM8
Sup kosong-RM1
Fresh orange
100 plus untuk si Ain-dia ni mmg hantu 100 plus..ntah sapa yang dia ikut
Air cincau ais
Air suam

Verdict:-

Taste- sedap weiiii... 9/10
Portion- acceptable ,sayur banyak giler ..x hbs pun except sup kosong-comel giler mangkuk dia--8/10
Ambience-9/10
Price - acceptable,rate untuk normal chinese cuisine food..

Return again- definitely will come back again!!

Total lost -RM79.00

Untuk yang berdekatan-bolehlah mencuba..sedap sangat..!!

Banyak lagi menu yang ada
Tepuk dada tanya selera!

Sampai sekarang menyesal tak order dim sum semalam......mmmmmm!!!

No comments: