Pages

09 February, 2012

the unforgiven SCAR !

saja nak tempek gambar si auni
buat kenangan smp aku tua nanti
kalo panjang umur




jahitan di dahi sebanyak 6 jahitan-3cm hari ke 2 selepas kejadian


gambar yang di ambil semalam.hari ke 8- baru bukak jahitnya


dan ini yang terjadi-->>still membuas semula !!


dah x tau nak wat menda
kang ada yang kena ikat kaki-tangan
suka benar main tangga
suka benar panjat sana-sinun
suka sgt buat aksi stunt
bisa buat jantung aku gugur


grrr....anak sapalah ni!!!

x tau takut
x tau serik
x tau apa2..
yang dia tau main aje..

tp still anak kesayangan mama & papa
pagi2 tadi kul 6am..dlm mamai2 suh mama cium pipi dia..dan dia nak salam mama..
dia tau mama kena kuar pg work cari duit



alahai..anak!!
nakal2 pun ttp mama sayang

5 comments:

Ibu n Abah said...

lynn..
normal lah tu..
anak dara akak 2 orang yg patah tangannya dan kena operate...
kadang2 bukan sebab depa lasak sangat.. sebab depa ni terlebih 'kreatif'.. ekekekeke...
dan yang bestnya anak adik suami akak 6 lelaki... tak pernah seorang pun patah tangan dan kena operate walaupun lasaknya... A'u zubillah...

azam said...

:) mmmm.....insyaallah hilang la tu.......kecil parut cepat...parut ULTRAMAN ni ....

kesian....

Farah said...

letak bio oil selalu hehe..hopefully hilang la parut tu.leh tahan jugak ek buas anak dara ni.

Imaan09 said...

memang laa..nakal la cemana pun, tetap sayanggggg..tambah comel cm tu lagi nk kunyah.. hehe..

ayu said...

insyaallah..akan cepat hilang parut tu nanti...auni oh auni..lama tak ketemu sama kamu la!