Pages

18 February, 2012

Takde rezeki @ takde TUAH ?

berbalik citer AIRASIA big sales
so  hari ni aku amik keputusan xmo mencuba nasib lagik
dah x kuasa nak hadap website AA

serious aku x tau 
m/mana org lain leh dpt better deal dgn AA
adakah sbb mereka lebih tekun menelek
atau sebab lebih sabar menunggu
mungkin jugak sbb rezeki mereka mudah
wallahhuallam

semalam dah dpt apa yg aku nak
dah tulis detail guest bagai
smp 8 org
konon2 nak bwk mak - adik beradik sekali

elok nak confirm payment
mariler gambar BUZZ BEE
yang konon2 comellah tuh

tp yang buat aku rasa x comel
rasa nak henyak2 aje PC dpn mata
punyalah gigih mengisi guest detail yang maha panjang
decline itu & ini
tetiba smp tahap situ aje

cuba lagi 3-4 x..sama jugak
mmg hampeh!!

so next time..malas nak hadap lagik
sbb rasanya xde kekuatan dan kesabaran maha hebat 
serta mungkin xde LUCK mcm org lain

baik aku tggu MATTA fair bulan 5-6
layan sampai muntah

mana tahu kat MATTA leh booking tiket terus g tokyo ke
kan...??

mari kita verangan kwn2 :-))


ayat pujuk diri sendiri



ada sesiapa yang berjaya ?
sila kongsi tip boleh?

so next year bila AA wat giler macam ni
aku leh ler praktikkan tip korang

meleleh airliur tgk tiket g kuching RM13 jer wei...
pg - balik baru RM58 campur tax + fee
mmg giler!!

uwaaaaaaaaaaaaaaaa :(


3 comments:

mzhany said...

sama la dgn hany, asyik dpt beeee buzzzz tu je. dah tawar hati ahhaa. dasar nak murah je kannn;)

zailamohamad said...

aku lama dah menyampah ngan AA tu..huhuhu

ayu said...

tak pernah try lagi..sebab susah la kalau nak booking awal2 ni..kerja suami tak menentu..