Pages

25 April, 2011

random rambling !!

dalam hidup kita
kalo x kena tiap2 bulan
mesti dalam 3 bulan sekali kita akan rasa betul2 serabut

bulan nih bulan sedikit serabut
wpun KPI alhamdulillah bulan nih
tp ada 2-3 perkara yg buat aku rasa terganggu

pertama perselisihan faham yg  x sepatutnya berlaku baru2 nih
dan alhamdulillah it' s been solved
aku pun x suka lama2 tarik muka
islam pun marah hambanya yg x bertegur-sapa lebih 3 hari
dan aku mengambil inisiatif
buang yang keruh & ambil yang jernih
dan alhamdulillah..Allah permudahkannya
semoga ini jadi titik-tolak permulaan baru yg baik ..i/allah

kedua aku baru aje habis sesak dada
baru aje menyiapkan 6 bekas hantaran
dr membeli barang2 hantaran
smp ke memborong segala riben-segala mak-nenek
dr sekecik2 riben..bunga bagai..gam..
pening kepala aku!!
almaklumler dah lama x buat hantaran

so dgn usaha kerastangan kraftangan aku
jadik jugak akhirnya!!
theme - white & purple

ketiga- tgh pening kepala bila en boss x approve cuti lagik utk hr jumaat ni
kalo x approve maksudnya
aku & en papa terpaksa travel nite time
dan itu antara perkara yg paling aku nak elak
sbbnya jalan surely jammed punya
dan aku nak travel nun smp ke SIK Kedah
bukan dekat ..dah ler x pernah smp
x tahu mana hala tuju lagik!!

kuar opis kul 5pm
smp ampang kul 6pm
nak bertolak bodo2 pun 630pm
nak amik mak yg nak ikut smp ke taiping rumah pak ngah
agaknya masuk tol jalan duta mahu kul 7.30pm
itupun kalo x jammed kan!!

sila fengsan!!
anak2 mmg x leh dok jammed lama2
diorg leh melompat-mengamuk-tunjuk perasaan
boleh wat aku jadi raksasa TREX


so malam ni dan malam2 seterusnya
akan doa panjang2
smg boss lembut hati bg aku cuti tanpa sessi soal jawab

aku x nak MC hujung bulan ni
mencalarkan KPI yang tgh berchahaya terang-benderang sekarang nih
sgt x best!!

tp kalo boss kedekut sgt bagi cuti
saya EL je ok!!

dah mintak baik2 xmo bagi
kita wat ler ala tentera zionis
zalim lagik kejam..

huhuhuh!!

mana lak aku nak cari mug BELI JIWA en boss macam nih..hehehee

mode : serabut :(

5 comments:

ayu said...

nak tengok barang hantarannn..hehe


selamat menempuh jem ye...

Imaan09 said...

saya pun balik kedah jumaat nih.. mana tau terjumpa kt jalan.. hehe..erm, suami saya orang aloq staq.. saya dari Tawau Sabah.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hati2 di jalan raya

Daddy Ziyyad said...

Apply surat cuti sambil bagi mug tu...Insya Allah lulus..hehe

Jauh tu ke Sik..
Kalau saya, mmg akan bertolak awal..

Semoga cuti diluluskan..

ps: kalau EL, ganggu tak KPI?

littlehumblelynn said...

ayu

x cantikler ayu..x mau tunjukler..setakat 7 tahun sekali baru nak hadap ..so mmg x cantik mana..asal ada riben..ada kotak..jadiler..hehehe

x balik taiping ke?

imaan09,

harusler kita menempuh jammed sama..ohh dr tawau..jauh jodohnya !!

rose;

tq yang...

dr;
alhamdulillah sudah lulus cutiku..yahooo!!!

kalo MC kpi mmg sangkut ler tp kalo EL dia kira tolak cuti tahunan jek..huhuhu