Pages

05 April, 2011

bila mula sakit gigi...rasa nak mengamuk x pasal2!!

maafkan kehilangan aku sebentar
aku tgh menderita sakit gigi yang maha hebat
nak makan-nak minum x berasa sgt
minum panas rasa sakit..minum sejuk rasa ngilu
nak makan..mengunyah pun seksa yaaa amat
sgt disaster utk org kaki makan macam aku nih!!

sebenarnya kes geraham berlubang
kalo ikutkan mmg x leh nak tampal dah
kena wat rawatan akar
tp as usual si penakut macam aku..selalu ngelat
selagi x sakit berguling2 x mengongoi menangis
selagi ituler aku menahan

hr nih g normal GP amik painkiller
siap dpt antibiotik smp 2 jenis..gila apo!!

tp nampaknya kesakitan x rasa nak elok sgt
masih sakit..masih berdenyut2.
esok smg ada keberanian ala Superman nak mengadap dentist
mintak2 jupe dentist yg wat keja lemah-gemalai
hehhee...dasar penakut kan!!

betul @ x..tiap kali sakit gigi
rasa nak mengamuk x pasal2
sbnrnya dok runsing menahan sakit
jd bila ada sikit yg x kena 
harusler aku  mengamuk x pasal2..

haaii ler gigi..kesian kat aku

kanak2 ini jugakler pengubat sakit mama..tiap kali gaduh..2-2 mengadu pada momma..momma..kakak wat..momma..momma--adik gigit!!..alahai anak2..  

esok harusler aku MC lagik dgn jayanya
pipi dah mula swollen
dah x kuasa nak g opis kalo tgh sakit2 gini

kang boss mintak itu-mintak ini
harus pulak kena tengking dgn aku
nak wat m/mana kan..aku kan sakit gigi!!

doakan aku cepat2 sembuh yek
keja melambak kat opis
yg KIV yg URGENT..
boleh wat makin sakit kalo mengingat ..

apapun jupe lagik!!

9 comments:

Aku said...

semoga dapat berjumpa DENTIST dengan jayanya...

gua doa.

Marsha~ said...

semoga cepat sembuh....... :)

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

sakit gigi mmg amat menyiksakan..rase nk lempang2 org pon ade..hoho..nway, smoga cpt baik k..=)

Imaan09 said...

ngadap je dentist.. abes ceghita..
by the way..
p/s - nk jawab soalan kak lin.. saya wat master engineering kt tpt keja je..UKM bangi.. : )

secangkir madu merah said...

semoga cepat sembuh yg lyn...

Daddy Ziyyad said...

kalau sakit gigi(dan bengkak gusi) mmg kena cover dgn 2 jenis antibiotik

mylilcraft said...
This comment has been removed by the author.
littlehumblelynn said...

aku;

selamat sudah..

marsha;

tq beb!!

lily;

tuh ler rasa mcm nak lempang org jekk!tq..

imaan09;

tuh ler..dah selamat mengadap dah ..hehe..wah..cayalah wat ma.engine..pecah pala x?

kak scm;

tq kak!!

dr daddy;

tau doc..tp bila kena makan ubat banyak2..org kaki ngelat mcm kita nih..jd satu beban lak..hehhee

Anonymous said...

Don't worry, be happy. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.