Pages

27 April, 2011

Idea DEKO bilik anak anda :)

GAYA ZAMAN BATU






ALA PALACE




ALA MARINE SHIP

 



ALA CINDERELLA

 





ALA SUPERMAN



ALA JUNGLE


macam2 idea kan
tp mana nak terikut kita nih..

apapun menarik & kreatif

sources : inbox email

7 comments:

tasekM said...

bilik anak aku biasa2 je lyn... tak de deko2. ha ha.



.

Imaan09 said...

bab paling besh : BERANGAN!..
hehe.. terikut tu mungkin ada possibility lg..bab nk menten..jenuh!

DrSinga said...

dragon tu best!!!

Daddy Ziyyad said...

saya dalam proses men deko bilik anak saya...

tema: Man United

~haha

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

tunggu pindah umah baru nak gak buat bilik utk anak2..tp rase pon tk de deco2..belikan perabot2 jek kot..mama tak kreatif..heheheh

ayu said...

skrn ni bilik anak2 n bilik ibu ayah sama..mcm mana tu??hehe..tunggu diaorg besar sikit, baru nak asingkan n hias bilik mcm mana..no idea lagi...

secangkir madu merah said...

suka tengok yg superman tu...

nak tidor nampak superman, bangun tidor pun nampak superman hehehehe..