Pages

30 December, 2010

mencari nahas :(

aku baru balik dr jupe surgeon di APSH stlh confirm esok cuti umum
baru lepas mengadap ubat ni..
ubat laxative 45ml   

ada 2 botol kena dihabiskan antara pukul 6pm & 630pm
fungsinya untuk "preparation patient for surgery"
esok pukul 830am akan mengadap APSH dgn rela -paksa utk endoscopic examination
dan kata surgeon akan dibius penuh esok..
mmg cari nahas...malam ni confirm tido dlm bilik air smp pengsan..

dalam susah2 hati sempat wat puding caramel..


masih dlm pengukus lagik!!    

walllaweeeiii..jadik ler..rasa sesedap rasa mulut aku
tak manis sgt..i likey!!
antara alasan utk tersenyum stlh rasa macam nak gigit telinga surgeon td..
tuh ler.. xpasal2 mencari nahas..tetiba rasa nyesal jupe surgeon td..
uwaaaaaaaaaaaaa..........

so esok x confirm lagik
samada warded atau tak?
harapnya takler..dan aku leh balik umah esok jugak..

apapun still takut utk masuk bilik OT lagik..
doakan aku yek..smg bleeding ni berenti hdknya..

kalo x sakit..esok aku hapdet ok!!
tp kalo x hapdet maksudnya aku sakitler tuh......uwaaaaaaaaaaaaaa...makkkk!!!

tlg doakan aku yea :(

mode : sgt takut  :(



3 comments:

PynGees said...

sian k.lynn...smntra jari m'congak hari2 2010 yg bkl ditinggalkan, mcm2 plk yg perlu k.lynn hadapi... moga k.lynn kuat & trus kuat!

herm...teringin lak nengok puding caramel tuh...k.lynn nih mmg isteri+ibu mithali la.. dlm kepayahan..dlm kesakitan..dlm kekalutan..msh mmpu ringan2kn tulang utk m'buka selera insan2 t'sayang..cayaaalah!

hope anything gonna be all right for 2morrow!

ibuafiqahhuzaifah said...

sabar banyak2 lynn...
moga dipermudahkan segalanya ya..
di ambang 2011 awak lak keluar masuk hospital..harap2 2011 awak n anak2 sihat walafiat!

kakyong said...

adakah kerana terlampau melasak slps operation..

pasni pastikan betul2 sihat baru buat koje berat2 lynn... hopefully ini yg terakhir la utk tahun ni....

take care ya..