Pages

03 March, 2012

LOKASI POKOK DAUN SEMAMBU - PUTRAJAYA


jenuh kuis2 dahan paling rendah !!


Sabtu lepas aku & lohkong
mencari daun semambu
yang dipercayai baik utk mengubati demam campak
dibuat mandi, dibuat pupur
utk elakkan miangnya

rupanya bak kata adik aku
belambak pokok nih tepi jalan di Putrajaya
masa ni kitorang gi amik di Presint 9
depan Apartment fasa 7
tapi pokoknya agak tinggi
jenuh jugak nak amik

apapun dapat jugak seplastik saiz sedang
kot sapa2 dok area Putrajaya
yang mencari daun semambu
bolehler ke sana
even kat Taman Pertanian Presint 16 pun banyak aku tgk

selamat memanjat !!


3 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

lynn,

irni duk area tu je la..sebelah Fasa 7 tu jer...hehe

Muhamad Mizan Ngateni said...

Sapa sapa bole bagi waze location tak area pokok ni.... cian anak aku start kena dah ni....tq yg reply yer..atau bole ws kat aku 0136766100... tq

Muhamad Mizan Ngateni said...

Sapa sapa bole bagi waze location tak area pokok ni.... cian anak aku start kena dah ni....tq yg reply yer..atau bole ws kat aku 0136766100... tq