Pages

12 March, 2012

Gadget again..haiiiyaaaa :(



sila fengsan
x sampai seminggu
dia bantai beli gadget lain pulak
mmg penyakit pelik betul !

alasan :- kat sekolah x cukup projector
x mo berebut..blablablabla..
bab buat alasan..mmg x leh kalah punya !

jangan lepas ni
sebut nak beli mesin fotostat letak kat rumah sudah
alasan klise jugak kot!!

kalo duit banyak sgt
bagi mama shopping simpan
ada jugak  faedahnya

ini beli ntah macam2 benda
lohkong ni ada satu perangai pelik
namanya gadget freak
sometimes pakainya jarang2 sekali
tapi nak jugak beli
nak jugak ada

alih2 simpan jadi tukun
tak pun jual balik thru mudah.my

semalam bantai layan Adnan Sempit 2
nun buat layar guna langsir hall
x dapek nak menolong lah weeiii!!

pas ni..jangan pelik kalo aku wat tayangan amal depan rumah
buat fund-raising bagai
kita bantai tgk DVD depan laman sama jiran tetangga
kot kawan2  nak join leh jugak

mode : mama stress !!


-harus jugak mama pun kena ada kegilaan membeli , x payah pikir esok-lusa..kita beli apa saje..bila xde duit mintak dia pulak pikir mana nak cekau yek..skrg lantakkan aje..dah xde ..pandailah dok diam2 kat rumah..

grggrgrrrr...sabor jelah!!

8 comments:

zailamohamad said...

hahahaha ko janganlah marah..think on the bright side..aku rasa bagus juga ko tolong iklankan kat Mudah, sape2 nak pinjam projector buat presentation bolehlah sewa dr laki ko:P

aku pula suka menggila beli barang konon nak jual, last2 tersadai kat rumah..laki aku lah yang membebel sebab beli pakai duit dia..hahaha

Byzura Mj (By) said...

mak ai... sabau je la kak.. hehehe

littlehumblelynn said...

Zaila,

good idea.aku bkn apa,kdg2 kita rasa.alahai sygnya duit beli gadget2 nih.simpan kan bgs.at least time kecemasan ada ler tpt hala tujunya.mmmmm x tau nk kata apa ler.nk tgk jgk lama mana thn kali nih :'(

littlehumblelynn said...

By,

tgh bertabah nih:'(

OneWan said...

wow! memang terbaik!! kagum..kagum..

Imaan09 said...

ye..kalau dah jarang pakai, bg saya pun sama "xpayah laa beli!" sayang duit.. pendirian saya "tgk kepentingan dan keperluan"..tp xpa laa..dah beli, layankan aje laa kak lin!

littlehumblelynn said...

Dr,

mmg kagum.dok beli mcm2 dlm tmph seminggu.huhuhu

littlehumblelynn said...

Lea,

tgh tgk ,lihat & tunggu jer nih :'(
k.lin jenis syg duit :-X