Pages

18 September, 2008

happy besday!

Semalam cuti nuzul quran merangkap hari kemasyhuran ku yang ke 29 tahun..Tua dah aku nih...Semalam jugak aku & hubby & ain menyambutnya di umah adikku Iman serta ahli keluarga yang lain di Putrajaya..Seronok jugak..lama dah tak buat celebration besday dah tua2 gini...Hubby & anakku bagi kad yang bg aku sgt cute!Diletaknya kad itu dkt termos si ain..so masa aku buat susu ain tgh malam tgk ada kad disitu..hehehe..

Aku jugak dah selamat berpindah umah..selamat mengemas w/pun bukan 100%..banyak lagi keja yang nak dibuat..Tahun ni rasanya macam nak beli meja makan baru stlh meja yg lama dah aku pos kan ke umah iman sblm pindah hr tuh..dok tgh surveyler nih mana yg suit dgn bajet yg ada..tak mau ler beli mahal2 bagai..asal cantik..selesa..selamat cukuplah bg aku...Aku suka jenis kontemporari design..just simple & sweet..

Persiapan raya mungkin hanya tggl 30% lagi...kebanyakannya dah siap berbeli kecuali kasutku & kasut papa..Tahun nih beli baju kurung ain di Jln TAR macam thn lepas..cuma tahun nih mahal sikit dpd tahun lepas..maklumler minyak naik semua benda pun naik harga..hampeh!

Aikkkhh nofa bilaler nak bersalin....??hopefully tak kena induce macam aku dulu..semoga selamat semuanya!

No comments: