Pages

10 September, 2008

pagi nan indah!

Pg ni terlewat sikit bgn nak prepare sahur utk hubby..hehehe terngantok lebih sdgkan pukul 9mlm aku dah bantai tido dgn si ain..Ain tak sihat sgt tuh..kena flu so bila paksa dia makan ALLERYL..ubat flu tuh mmg cepatlah dia tido..ubat tu kan mengantuk..Ada hati nak tgk slot TV3-Ku Milikmu..alih2 dah tertido depan TV..hehehe..

Bgn2 panaskan apa yg patut dlm microwave..siapkan nescafe sejag..makanler...tak smp 1/2 jam perut memulas..hehehe..sejak kena bgn sahur nih mmg perut aku takleh adapt sgt makan pg2 buta gitu sure sakit punya..tgh solat subuh dia mengacau pulak..aduhhh..sakit hampeh!!

Today lewat sikit semuanya..smpt lagi mengacau si ain yg tgh tido..lasak sgt..mengadap laptop tulis apa yg patut..memandangkan umah aku ni ada free wifi yg disupply drpd mana smp skrg aku tak tau..yg aku tau dah dekat setahun aku dok belasah free wifi ni..lg laju dpd dial-up tel umah nih..kat tpt keja tak banyak masa nak mengadap pc..bz to death..keja tak rupa org..

Ptg ni ingat nak ajak hubby makan kat luar aje..malas nak masak..Dr semalam lg nak pg makan luarnya tp ntah kenapa malas pulak nak keluar..Hopefully boleh pujuk hubby pg makan nasi beriani somewhere..bestnya!!

Oklah gtg..time is running late!Jauhnya PJ...aduhai....

No comments: