Pages

23 May, 2011

sedikit EMOSI pagi nih




x pernah2 menangis baca paper
x pernah tetiba nak beli paper Metro selama ni
almaklumler saya kedekut beli paper-saya hadap online shj..huhuhu
pg ni pg2 dah berjurai2 air mata
membaca kisah menyayat hati dlm Harian Metro
berkisar ttg kejadian tanah runtuh di Hulu Langat baru2 ni

sedihnya tuhan aje yang tahu

al- fatihah buat mereka yang terkorban
dan takziah utk semua keluarga mangsa yang terlibat

terbayang betapa azabnya mangsa2 itu bertarung nyawa antara hidup & mati

ini ketentuan mereka
ketentuan kita?

wallahuallambissawab...

9 comments:

Imaan09 said...

btul kak..derang tu dah laa budak2 lg..dosa pun xbanyak..mati mcm tu ntah2 dosa terampun smua..kita??huhuuu.. sedih kan baca..dah laa anak yatim..

suhailas said...

alfatihah buat semua mangsa......mmg terharu & sedih sangat

cheqna said...

assalam
moga mangsa ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mlm td kat berita, awie ni senyap je masa pemberita tanya2..hanya air mata yg kuar..sbb dia tak dapat selamatkan adik dia..tu dia sedih tu...

semoga roh2 mereka ditempatkan dikalangan org2 beriman..aminn

azam said...

al-fatihah untuk semua mangsa....semoga dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang² yang soleh. amin

gadisbunga said...

sedih sgt....saya menangis masa tgk gamba mereka yg ceria sejurus sebelum tanah runtuh tu...

secangkir madu merah said...

AL-FATIHAH.. semoga mereka lebih bahagia di alam sana...

Aku said...

Mereka masih suci putih warnanya...

Aku ni dah penuh dgn coklat blueberry, raspberry... vanilla+E471... haih!...

MEreka pasti berada dalam perut-perut burung berwarna hijau sekarang ini...

ayu said...

sedih kan lynn..ayu pun sama..pagi tadi beli gak metro..9 orang yang selamat tu plak lagi la kesiankan.. ada 2 orang terpaksa potong kaki..