Pages

20 May, 2011

Birthday celebration for most important person in my life :-)

as usual aku sentiasa lambat bab mengupdate bagai..
sbbnya cukup menyampah nak upload gambar dr kamera cikai aku tuh
apapun still nak tepek dlm blog wat kenangan hari tua
buat bacaan kak ain nanti!!

abaikan tuan tanah yang malas nak menaip
sila layan gambar ok!!

this bouquet of flowers-hadiah dr kak ain,auni & papa sempena hari ibu!!

kek ini seberat 1 1/2kg khas utk ain bawak ke taskanya


ini pulak request khas dr kak ain-dia bawak kek nih makan di TADIKA PASTI

sempat menemankan kak ain potong kek sama kawan2 di PASTI

just to see her smile..its enough for  me !!

dan kek ini pulak dibeli sempena makan2 kecik di rumah..kak ain berkongsi tarikh lahir dgn ibunda tercinta

cutting cake time..tp kak ain menangis time nih..x mo potong kek..so sepupu-sepapat yang tumpang memotong!!

yang diraikan-ibunda tercinta..Hjh Ainee Mat

kak ain,opah & mak longnya !!
 
its only a lil celebration
besday mak- kak ain & sambutan hari ibu sekali
all in the same day last 8th May
 
sekadar menjemput adik-beradik shj
itupun dah penuh rumah kecik aku
maklumler adik-beradik ramai
 
apapun its good to get together with the whole family
 
utk mak- selamat hari lahir yang ke 62 ..smg mak sihat & dipanjangkan umur hdknya
 
utk ain- selamat hari lahir yang ke 5-jangan notti2,dgr cakap mama & papa..dan jadi budak baik yek!!
 
 
 
 

7 comments:

Imaan09 said...

banyaknya kek!selamat laa semua..tu umah lama ek?

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

jimat belanja la camni..eheheh

hepi besday utk mak akak n ain..moga panjang umor murah rezeki..:-)

Daddy Ziyyad said...

colorful betul kek kat tadika tu...nak makan pun sayang...haha

bonda dadif aka akish said...

walaupon simple dan keci2lan...ttp best!!

pasal...family dan org yg kite syg sume ade...=)

ibuafiqahhuzaifah said...

same goes to me..
hari ibu n celebration b'day afiqah skali lagi pada 8 Mei tu jgk..
bestnya dapat bunga..touching!
last dapat pun masa konvo dulu..huhu...

ayu said...

wah....bestnya...celebrate ramai2 kan....

littlehumblelynn said...

imaan09;

selesai sumer kek..xde tinggal pun!!ini rumah kondo yg kita sewa di ampang..

rose;
tima kasih rose..x jimat jugak dh smp 3 bijik kek nya..hehe

drdaddy;

hai ler dr..anak pompuan sumer nak warna pink!!

bonda dadif;

absolutely right!!mmg havoc bila gather ramai2..

irnie;

sekali harung sambut senang!!
bunga? ini pun lepas 6 tahun baru dpt ok..hehhee