Pages

22 May, 2011

JJCM- RESTORAN BANGKOK STATION-AMPANG WATERFRONT 2

dah lama rasanya xde entry makan2 kan
sejak dua-menjak tuan tanah giler membebel pasal rumah memanjang

pergi makan di restoran Bangkok station ni jumaat lepas
gara2 balik keja kebulur & teringin nak makan tomyam
paksa en papa pg restoran ni

bagi aku the food was awesome-great taste & value for money
kalo org area Ampang mungkin leh gi try sekali kot
kalo ikut tekak aku..ok jek!!

so layan foto aje ok:-)



love this pic very much...with my lil auni !!

abaikan tuan tanah yg bertambah gemuk ni..anak2 paling suka port depan akuarium ni..

kak ain yang merajuk sbb mama marah dia pukul adik auni...

from left - sup sayur,tomyam campur,kerabu ikan bilis,chestnut chicken & telur dadar -makanan wajib utk si auni ..

clear picca sikit!!

kawan2 yg berdekatan
sila jengah kalo rajin
harga x mahal mana..in case kalo x kena tekak pun x rasa rugi sgt kot

restoran ini betul2 tepi jalan
jalan menghala ke Bukit Belacan
yang pasti ada restoran Ani Sup Utara kat sebaris kedai situ

you never know until you try yourself .

recommended : kerabu ikan bilis &cashew nut chicken

yummy!!!!!!!!!!!

5 comments:

ayu said...

terbaikkkkkkkkkkkkk.. setakat ni mmg tak mengecewakan..

suka mkm tomyam, ayam masak gajus n asparus sos tiram....

gadisBunga said...

wokehhh! kompem singgah pasni!

ibuafiqahhuzaifah said...

wah so yummy...
hehehe

Suliana said...

skrg ni jadi port kedai su klu mls nak masak dan nak mkn luar. hehe. tapi tak pernah t'jumpa kak lyn, blia la dpt jmpa ek :-)

littlehumblelynn said...

ayu;

wah kita mmg ada citarasa yg sama..

gb;

harus terjah ok!!

irnie;

jauh sgt putrajaya tuh..kalo mai ampang leh ler singgah

sue;

tuh ler..lain kena sms dulu..hehehe