Pages

08 March, 2011

she's not feeling very well :(



si dompok mata bulat kesayangan mama :-)


auni turn 19month this 17-3-2011
sebagaimana yg dijangka
flu jahat yg singgah hampir 5hari
telah  mengembalikan ketakutan aku

so esok will take her to paediatrician
dgn 1001 doa smg sumernya x melarat
smg dia sihat2 hdknya..

hasil tembakan drpd amatur :-)

supaya boleh notti2 macam selalu
supaya aku cepat2 senang hati


kalo auni sakit
nak pg keja pun 1/2 hati
nak makan pun aku dah x selera
mcmmana nak maintain KPI kalo badan aje kat opis sedangkan seluruh jiwa & raga teringat anak kat taska..kan...!!

masih fobia dgn kes auni & hospital sepanjang tahun 2010

moga2 x melarat yea sayang mama..







mode : susah hati !!



8 comments:

Intan said...

Lahaiii auni tak cihat ye...kakak arissa pon baru baik demam nie.

Mmg susah hati kan lynn bila anak sakit nie...

Get well soon dear...

lily azliyana @ mama zara said...

salam..sori lame tak singgah ke cni..mklumlah bizi sket bile dh ade baby baru kan..=p

nway, smoga auni cepat sembuh k..mama mane yg tk risau klu anak2 sakit nih..klu leh nk jaga die sndiri 24 jam smpai sembuh kan..huhu

PynGees said...

k.lynn...

sabar ye kak...insyaAllah, kan gee titipkan doa buat sikecil auni...moga dia cpt baik...

ku tahu perasaan mu... kerana ku juga seorang ibu... moga semuanya dipermudahkan...amin...

gadisBunga said...

auni, sihat cepat okeh!

Imaan09 said...

semoga xde pape y serius!!amiiiiin..

secangkir madu merah said...

lyn, itulah harga yg perlu dibayar utk menjadi seorang ibu yg tabah...iaitu bersabar setiap waktu apatah lagi seandainya ada diantara anak2 kita yg tidak sihat dan perlukan perhatian yg sepenuhnya dari kita. Memang sukar sangat utk ibu yg bekerja spt Lyn utk meluangkan masa utk menjaga dan merawat anak yg sakit, kecuali kalau kita boleh ambil cuti beberapa hari utk berada disamping dia. Berbanyakkan doa dan bersabar, itu saja ubatnya...akak doakan auni segera sembuh...

Aku said...

sebahagian dari cabaran hidup, begitulah...susah dan senang. Bersabar dan berdoa...

littlehumblelynn said...

intan:

tuh ler..smp kita pun naik x sihat menjaga dia :(

lily;

laaa..x yah sorry2 ok...bila free singgah..kalo x free apa nak buat kan..kak lynn tau lily tgh pantang..smg cepat2 kuat ok!!


gee;

tq dear :) u always make me smile !!

gb;

tq awak!!

kak scm

yealah kak..keja mmg priority sbb itu periuk nasik ..tp anak ttp yg utama..kalo dia sakit..mmg lynn akan EL..jaga dia kat umah..x tergamak nak tggl kat taska..


aku;
tq :)