Pages

12 March, 2011

im still here :-)

maafkan kalo ada yg tertanya2 kemana aku menghilang
tak kemana pun..
badan x berapa nak sihat
batuk2..severe sore throat smp hilang suara
berjaya mengMC-kan diri smp 2 hari..

so natijahnya macam nak let go KPI bulan March..huhuhu
so far Auni nampak bertambah baik
that day ke tawakal jupe paed
terpaksa auni telan antibiotic smp 2 botol
sbb Otitis media-ear infection dia mula dtg semula
tp nampak mcm dah kering sikit pg nih
itupun jenuh memujuk utk dicuci telinganya
jenuh bersilat nak letak ubat telinga "sofradex"

tp kalo nak anak sihat kena buat pekak telinga..kena buat buta mata
xleh ada rasa kesian wpun dia meronta2 menangis
bak kata adik aku "biar anak nangis..jangan kita yang nangis"


both of them loved this play area very much :)

esok kalo xde aral will taking a long journey
attend wedding smp ke perak
mungkin kami sefamili akan menetap di sana barang semalam
so baru selamat packing apa yang patut

biasalah nak pgnya semalam
beg  baju macam nak duduk seminggu
biar banyak jangan kurang...
lg2 bila melibatkan baju budak2..


banyak benda nak membebel
tp mata sgt mengantuk setelah telan ubat batuk
makan antibiotik ..

dgn harapan cepat2 sihat & bekerja mengikut momentum minggu hadapan
malas nak stress2 keja
buat aje mana yg terdaya
keja smp bila pun xkan habis kan...

apapun have a nice weekend sumer :)


akan BW pelan2..berukband macam siput ok!!




























2 comments:

ayu said...

selamat becuti lynn..

ibuafiqahhuzaifah said...

lynn,

sama la KPI utk jan-mac hancus..
memanjang cuti anak sakit..
zaifah masih xsihat..batuk2 selsema suma..
harap akan segera sembuh hendaknya auni ya!

selamat bercuti..