Pages

31 March, 2011

ini betul-betul stress namanya :-)

akhirnya berlalu jugak dgn jayanya 31-mac 2011
rasanya terlalu lama bulan 3 nih kan
rasa mcm lumba-lari -sesak dada-
nak menghabiskan sebulan 
gara2 repair KPI yang ala2 ke laut jugak bulan nih..huhuhu

esok..ada hati nak merehatkan diri
bergolek2..berguling2 dgn anak2..

apapun kalo boleh mmg nak rehat sgt2..
penatnya tuhan aje yg tau

kan best kalo leh lepak2 sama2 anak2 je
alahai...bilaler nak leh jadi FTHW nih agaknya..
sedikit-sebanyak pernah terfikir jugak
smg dipermudahkan hdknya suatu hari nanti..


layan anak2 sambil layan tekak yg berhantu makan tomyam!!


boss..esok saya MC aci?
kasi ler saya can..saya keja macam nak beli opis bulan lepas

ini bukan April Fool
ini betul2 punya..xde tipu-tipu

boss kasi ke tak kasi ke..
saya tetap nak cuti ok!!

saya stress,migrain sekaligus !!
saya perlu rehat..kalo tak saya leh kena heart attack macam nih
"ayat x boleh blah.."



* agak2 gp kesian x nak bg MC esok..huhuhu!!!









5 comments:

ayu said...

jum cuti..nak MC gak..dah 2 minggu selsema ni..huhu..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ooo so jd ke MC tu?? ehehe

kdg2 kita kene gak rehat..if stress keje manjang leh jd gilos

PynGees said...

ish..ish...rasanya k.lynn ni mmg dh kepenata keSTRESSan tahap gaban nie.. sbb n3 pn dh leh m'gambarkan apa yg k.lynn rasa... xpe klu boss x kasi gee bg k.lyn MC esok 1 hari..hu..hu..

slmat b'istirehat...

Suliana said...

patutla senyap je.. hehe.. slmt berehat :-P

littlehumblelynn said...

ayu

harusler MC kalo rasa x sihat tuh..

rose;

jadik..mana leh x jadik..!!mmg ken time off jugak kalo rasa penat sgt sekali-sekala//

gee;

penat sgt bulan lepas..keja macam nak jd GM..hehee..

sue;

hehehe..tahu x per!!