Pages

08 January, 2013

tq MUDAH


setelah 2 minggu usia iPhone5
dalam tangan aku
aku & lohkong amik keputusan utk jual
Samsung Galaxy Tab aku
yang berusia 18 bulan itu

reason :-
daripada terperuk dalam bilik
anak2 pun tak nak guna
baik aku let go aje
at least duit yang dapat boleh digunakan utk beli benda lain

Sabtu lepas aku advertised dalam Mudah.my
pukul 4pm kalo x silap
bertalu2 sms masuk
siap ada yang call sejauh dari Terengganu
ada jugak yang whatsapp
by 6pm aku dah ada buyer
buyer yang memang tinggal area Puchong
jupe kat Pizza Hut Putra Prima
alhamdulillah..tabby berjaya bertukar tuan

tq MUDAH.MY
memang mudah sgt2!!

sayu jugak sebab aku sayang kat Tabby tuh
peneman aku selama 18 bulan tanpa mengecewakan aku
punyalah jaga
hopefully tuan barunya dapat manfaatnya
sebagaimana aku enjoyed guna tabby dulu

sekarang memang tgh seronok guna iPhone5
memang jauh berbeza dgn Android
segalanya lebih mudah
alhamdulillah!

apapun kemudahan teknologi itu utk dinikmati
bukan dicabuli..

ex- tabby

4 comments:

Dr Singa said...

kannnnn..!
lagi laju dan friendly kann!!!

gadisBunga™ said...

alohhh...akak jual bape? :D

saja tanya walau dah tau dah ada orang beli~

littlehumblelynn said...

Dr singa,

Mmg terbaiklah kannnn!!!

littlehumblelynn said...

Gb,

Jual murah2 jerk.separuh dr harga asal