Pages

12 June, 2012

khalas ^____^

biarler orang nak kata aku over
baru bulan 6 jer kan..
tapi dah citer pasal raya preparation

baju kurung kanak2
selamat aku tempah dgn jiran depan rumah
baju kasual kanak2
selamat aku beli di Sogo
kebetulan tgh sales kan..

baju kurung aku dah ku tempah  2 pasang
baju melayu lohkong dah tempah kat Wisma Yakin mggu lepas

even langsir raya pun dah selamat berjahit
beli kain langsir kat TEWAH
lohkong amik masa 2 hari utk menyiapkannya!!
bravo!!

reason??
aku x nak bersesak2 bulan posa nanti
baru nak terhegeh2 mencari kain-baju
penat bulan posa nanti

hujung bulan nih mahu memusing jugak beli kasut sorang sepasang
lepas tuh..khalas!!!

dah x payah pening2 kepala
bulan posa nanti
fikir m/mana nak rebut pahala Ramadhan pulak..
insyaallah!!

4 comments:

Imaan09 said...

saya persiapan raya masih 50% lagi.. ganti posa baru 10%..huwaaaa

zailamohamad said...

aku tak fikir pon lagi pasal persiapan raya..hahaha

btw, tunjuklah gambar langsir baru tuuuuu

littlehumblelynn said...

Lea,smpt lgk.chaiyokkk!!

littlehumblelynn said...

Zaila,
aku thn nih advance,alang2 ct pjg.aku siapkan sumer.xper ko dh resign nanti,smpt tuh nk buat pelan2!!!

Ala langsir biasa jer,nk tjk menda.hehehe