Pages

27 June, 2012

its late!!

utk orang2 yang kepingin baby
bila period lewat
mulalah dtg macam2 dlm kepala
mulalah berangan konon2 dah lekat ke kali ni..

tapi as usual
berangan itu sgt seronok
baru lewat 3-4 hari
excitednya macam menang loteri

tp kali nih
malas nak pikir panjang2
tunggu ajelah..
let say dah sebulan lewat --masa tuh baru leh mengelabah kan ?

kalo ada - alhamdulillah
kalo x ada- usaha lagik kan..
dalam pada itu tawakal pd Allah
rezeki itu di tanganNYA

jangan buruk sangka dgn Allah
Allah tak beri apa yang kita minta
tapi Allah beri apa yang kita perlu

9 comments:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

takpe kak..caiyok!

sy aritu 2 ari dah gelabah sbb aishah kan kecik lagi..tup2 mmg ado..uwaaa nak tak nak..kene terima...Allah nak uji sy..n DIA tahu..sy boleh buat sbb tu dia beri rezeki ni...alhamdulillah...:-)

Ibu n Abah said...

Selamat mencuba....
Semuga diberi rezeki yg ditunggu2..

Suliana said...

insylh kak klu ada rezeki.. :-)

Daddy Ziyyad said...

yup, kalau ada rezekinya, ada lah tu...Tapi kena ikhtiar juga, jgn tawakal aja...fahami hari hari subur tu apa...dan bertindak! ekekekkee

littlehumblelynn said...

rose,

congrats!!!jealousnya.xper rezeki tu!

ibunabah,

doakan sy kak:-D

sue,

tq dik.doa yek

drdaddy,

doakan yea.mmg kira hr subur tetiap bln,mgkn blm rezeki lgk.

littlehumblelynn said...

rose,

congrats!!!jealousnya.xper rezeki tu!

ibunabah,

doakan sy kak:-D

sue,

tq dik.doa yek

drdaddy,

doakan yea.mmg kira hr subur tetiap bln,mgkn blm rezeki lgk.

mamaacha said...

saya pernah lambt 3 minggu...ingt melekat...rupa2nya dia main acah2 jer.....

littlehumblelynn said...

mamaacha,

hopefully x ler.sbbnya period jenis tetap tiap2. bln sblm nih.

secangkir madu merah said...

semoga ada rezeki nanti insyallah..