Pages

14 January, 2012

working on public holiday is normal sinced last 3 years :-))


tajukentrynakmintaknyawanamanyanih!!

keja itu ibadah-smg beroleh rezeki halal :-))
aku keja hari ni...

ada sapa2 keja macam aku gak?

walaupun keja hari sabtu--ia x amik masa lama..paling lama pun 3 jam..aku pun x kuasa nak mengadap opis lama2 hari cuti macam ni..

pagi2 dah goreng mihun,goreng keropok - buat teh seteko

siap masak utk lunch sekali- kari ikan jenahak,sup sayur utk anak2, goreng ikan

masak nasik mintak tolong lohkong buat!!

that's what my mom taught me- tinggalkan anak2 tapi sumer keja kena kawtim dulu
so at least anak2 , bapak budak x kelam-kabut g cari makan bilamana aku terpaksa pg keja

malam ni kalo cuaca elok..mau carik steamboat nun di Shah Alam..
kebetulan adik ipar ada 3 orang disini..bolehler merayap ramai2..

have a blast weekend peeps
semoga ibu2 bekerja boleh masak best2 weekend ni
semoga ayah2 dapat bawak ibu2 & anak2 berjalan2 weekend ni

weekend--its family time beb!!

ok..till then :))




7 comments:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Jumpa kat shah alam nanti ... mana tahu !

Aku said...

steamboat kat shah alam? kat mana tu?
aku yg duk shah alam pun tak berapa mahir lagi ni. aku ada nampak di jln bkt kemuning, yang baru tapi tak pernah masuk lagi...

littlehumblelynn said...

Kalo jupe tegur yek

littlehumblelynn said...

Aku pun x tau hala mana tp nk carik restoran tupai2.the best in town.jom ler :-D

Ibu n Abah said...

Salam kenal Lynn...
Akak yang tak bekerja hari ni (memang tak kerja pun) bekerja juga mengemas rumah yang dah bersepah2 dgn barang2 lama....
Ingat nak nyanyi lagu jari2ku sakit semua...

littlehumblelynn said...

Ibu n abah,

yealah kak,keja kat rumah lg penat.x pnhnya hbs.

ayu said...

tak kerja gak..tapi pi jalan2 dengan suami n anak2..hehe