Pages

28 January, 2012

Accident dgn seekor anjing :(







kesian si putih ku ini :(






kronologi :-


seekor anjing dewasa dok tgh divider
teragak2 mahu melintas jalan
at time keta bergerak mmg confirm anjing tuh di tgh2 divider
ntah masa mana dia menuju ke jalan 

x sempat nak elak
terlanggar anjing itu
mujur anjing tuh x bleeding
keta dipandu 40km/j
kemujuran lagi satu anjing tuh boleh bangun & berlari ke seberang jalan

dan ini yang terjadi pada keta 
no plat patah
dan bengkok body kit sebelah bawah

apapun sgt menyesal
kalo apa2 terjadi pada anjing tuh
sure lebih rasa menyesal


#kesiananjingitu




17 comments:

Imaan09 said...

ya betul.. meski pun hanya seeokr anjing, xbleh gak kita sayang keta lebih berbanding nyawa anjing tu.. xpe, still cun tu..ada duit lebih boleh laa repair sket..

kakyong said...

Alhamdulillah, anjing tu tak jadi apa kan..

p/s : lama tak jengah lin...
proposal utk oven tu, sure dpt punya.. ;)

littlehumblelynn said...

Lea,

smp skrg rasa seriau tgk anjing tgh jln:'(

littlehumblelynn said...

Kakyong,

mujur xde apa2,tp kesian btller kak.
Proposal oven,tgh survey lg.nih kak:-D

Daddy Ziyyad said...

mak ai..kemik macam tu, anjing tak mati? ekekeke

littlehumblelynn said...

Dr,

tuh ler mmg x mati .nmpk thru side mirror tgk anjing tuh bgn dan melintas next road.ajaibkan?

gadisBunga said...

apasal anjing suka main tgh jalan eh???

mzhany said...

Erkkkkk mcm kuat jugak kena hentam kalau tgk dr keadaan si putih itu.

Kunang-Kunang said...

Salam Lynn,

Alhamdulillah, Lynn tak apa-apa. Kereta boleh repair.

mekchu said...

kereta lg penting ok... hehehe.. sungguh kijam mekchu

sebijik mcm jadi kat altis papa-jit dulu.. tp kerana seekor kambing..

littlehumblelynn said...

Gb,

itulah pasal.mcm xde tpt lain nk main.

littlehumblelynn said...

Hany,

rasa gt ler tp lbh kurang mcm keta terkena lubang .

littlehumblelynn said...

Aunty kk,

yealah kak.mujur xde apa2.keta mmg blh baiki tp msh seriau tgk anjing2 nih.

littlehumblelynn said...

Mekchu.

Yealah keta penting tuh,nk wat cari mkn tuh.

Papa jitt langgar kmbg,ok ke kmbg tuh?kmbg agak2 nazak blh gak sembelih kan.anjing xlwh wat mendalah.huhuhu

Ibu n Abah said...

anjing tu patut belajar lintas jalan..
duduk di divider tu kira ok dah...
cumanya lepas tu kena pandang kiri.. kanan dan kira balik semula..
then onli anjing tu lintaslah dengan selamat...
-sebab tu lah agaknya ada ayat
'tergolek dog'
sebab anjing suka lintas tak pandang kiri kanan...
mujur yg ini dia tak tergolek dog..

littlehumblelynn said...

Ibu n abah,

tuh ler kak ,anjing mmg suka melintas jln.kdg2 tuh menyalak tgh divider.serabut rasa.

zailamohamad said...

keta aku banyak kali juga langgar binatang..huhuhuhu

sekarang dok gigih kumpul duit nak beli MPV..huhuhuhu entah bilalah tu bleh terlaksana:P