Pages

12 January, 2012

CNY leave :-))

kalo 6 tahun lepas
mmg setiap kali raya cina aku & family akan balik ke Dungun
melawat  ibu & bapa mertua
itu memang agenda tahunan kami


dan setiap tahun jugaklah
aku akan tersangkut dlm jammed dr Bentong-KL
berjam2 lamanya tiap kali balik ke KL


tahun ni rasanya buat pertama kali kami x balik kampung
takde urge macam dahulu
yer lah...kedua2  mertua dah takde
so macam 50-50 rasa nak balik kg tuh
mmg terasa bila orang tua takde ni kan??


hubby pun tertanya2 ada program x raya cina?
aku mmg x kata menda


petang semalam balik keja
tunjuk auni bas ekspres 2 tingkat PLUSLINER
sgtlah excited anak tuh nak naik bas
almaklumlah x pernah naik bas anak2 aku nih


tapi mahu ke mana?
rasanya jenuh nak kelek anak naik bas
dgn pampers sebeban, botol susu & kain baju
phuhh!!! mmg x dapat nak bayangkan


kawan2 pg mana cuti panjang ni ?


sure seronok dpt spend masa sama anak2
aku rasa nak beli khemah aje
nak ajak anak2 berkhemah
kalo x dpt berkhemah kat PD macam daddyZZ
berkhemah depan rumah pun cukup
malam kita wat BBQ..ok kan?


hahahahha!!

cantik kan bumble bee tent ni ?

ada sapa2 nak join?
jangan malu2..jangan segan2

kita camping ramai2...mahu?

10 comments:

azam said...

camtu ye....

tahun ni tak jem kot sebab ramai yang tak balik.....hehehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

kite pon takde g mane kak...somi weekend sokmoooooo outstation

Suliana said...

su tgu mr hubby balik johor ler.. hehe.. dpt lama2 skit dia kat sini, nak sambut bday aqil :-)

gadisBunga said...

siyes ke ajak camping ni? nak packing packing ni! heheh!!!

littlehumblelynn said...

Gb,jom!!!

littlehumblelynn said...

Sue,

bila nk blk kl,nk tgk aisyah :-D

littlehumblelynn said...

Sian rose, hubby xde lak yea.xper,mujur ada ank tmn.

littlehumblelynn said...

Alah sian mek rose :-(

ayu said...

balik kg...ada sepupu suami kahwin

Aku said...

aku pun tak ada plan... kecuali anak sedara nak kawin ...