Pages

13 September, 2009

shopping lg...


utk menyempurnakan misi bershopping ku
aku & family kecilku
pg2 buta dah bersiap
kali nih destinasinya ke ONE UTAMA

alhamdullillah
x sesak macam sogo
masih boleh bernafas lg
cari parking pun senang

mula2 aku naik tgkt 1 new wing OU
cari butik Treehouse
butik nih mmg specially designed kasut utk baby,toddler & kids
sejak beli thn lepas
aku jatuh ht dgn designnya
wpun harganya agak mahal
tp berbaloi ler sbb design & kualitinya
so ain pilih kasut pun jd rambang mata
atlast dia berkenan kasut ala2 ballet shoes warna putih silver
harganya rm69.90
tp memandangkan aku ahli baiboo.com
so dpt discount 10%

selamat 1 perkara
merayap g JUSCO yg ada dlm OU tuh
aku beli flask auni
beli warmer,beli baju auni 2 psg,beli stokin dia,beli wet tissue dia
beli bedak aku,lipstik aku
beli kasut aku di Primavera
beli kemeja utk FIL ku
ajak papa beli jeans..
alahai cerewetnya papa
dia kata mahaller..
ajak g giordano
pun dia tak mo pilih jugak
so papa still x de jeans lg
tgk tpt lain pulak kot...

so ada lg 2-3 benda lg tak terbeli
keronsang aku..(sbb yg ada nih tak tau pg mana..)
nak beli kuih raya
(konon nak bwk blk kg sikit..htr umah mak sikit..umah aku lg)
sbbnya umah aku jd favorite anak murid papa berkunjung musim raya nanti
sgt ramai mcm thn lepas
so nak tak nak kena ada jugak kuih kat umah nih
so ingat nak beli kat bazaar di Carrefour Ampang
mungkin beli jumaat dpn

fuhhhhh penatnya
tp boleh menarik nafas lega
masih dibawah bajet yg ada
cuma nak pg tukar duit raya
dan mencari sampul duit raya lg
nak beli kordial yg giant kat TESCO
nak cari butang baju melayu papa

No comments: