Pages

12 September, 2009

penat hampeh...

awal pg aku dh bangun
semata2 krn misi utk bershopping hr nih
aku siapkan si ain,auni
makan lebih kurang
dlm kul 10am dah kuar umah
g singgah ampang point
kuar duit kat HSBC sat
terus htr auni g umah mak

tidokan auni kejab
terus ke sogo...
parked keta dkt LRT BANDARAYA
sbbnya kalo nak cr parking kat SOGO
confirm takde punya

maaakkkk aiiiiikkk
masuk jer sogo
org bukan main ramai
smp aku naik cuak bawak si ain merayap nih
mmg ramai giler
so dkt LG tuh aku sambar 2 pasang kasut utk mak & mak mertua aku
beratur lak bayar kat kaunter
bapak ramai org

naik 1st floor terus g area baju kurung
aku sambar 2 psg baju
Noor Arfa Batik tgh sale
so aku g fitting
agak2 ok..beratur lg kat kaunter
penatnya..rasa macam nak patah kaki

naik pulak 2nd floor bahagian gents
cari kemeja utk papa
t-shirt utk adik aku
konon papa nak beli jeans
x smpt jugak
dah tak larat nak bersesak

naik pulak 4th floor bahagian kids
cari kasut utk ain
kebanyakan mmg takde saiz 25-26
so mmg tak beli lg
so esok kena kuar lg bwk ain & auni
tp cdgnya esok nak g OU jer..
penatnya...

aku punya kasut,keronsang pun x jupe lg
papa nak beli seluar jugak katanya
pening jugak nak raya tahun nih!!

No comments: