Pages

01 September, 2009

BILA MAMA NAK SIHAT NIH?


inilah ayat yg si ain dok ulang pd aku & papanya
aku berulang kali bgtau dia
yg aku tak sihat
dia pun agaknya pelik
tgk aku memanjang bertungku pg2.
makan ubat..tak mo minum ais macam dulu
dia jugak agaknya pelik bila aku bgtau aku tak leh dukung dia lg..
mana nak larat dukung ain yg dah 13kg tuh..
lgpun tgh pantang mana leh angkat benda berat
so kalo dia buat muka pelik
papa dia explain yg mama tgh sakit
lambat lg nak baik

actually aku tau
ain boring jln sama papa dia
selalunya aku ada
skrg dia nak berjalan kemana hanya papa dia aje yg temankan
aku keep told her
that another 3 weeks time
baruler aku boleh merayap sama dia
aku dah janji nak g TREEHOUSE boutique kat One Utama
nak beli kasut raya dia
dan dia pun tak putus2 ingatkan aku

kesian kat ain
lately aku takde masa nak "cara" dia sgt
aku bz dgn auni jer
so malam td masa papa dia angkat dia masuk bilik
sbb tertido dlm keta
aku jd sayu sgt
aku peluk dia masa dia tgh lena tuuh

ain...
mama ttp sayang ain
ain ttp anak mama
wpun ada adik berapa ramai pun..

No comments: