Pages

28 September, 2009

CORETAN AIDILFITRI 2009

akhirnya setelah seminggu lamanya kt beraya
baru hr nih aku smpt nak update blog ku ini
aku sibuk melayan tetamu
sibuk memasak
sibuk mengemas lepas tetamu balik
(umah dah tak rupa umah..)
penatnya aku...
sibuk melayan auni
sibuk dgn segala macam kerja
sibuk smp nak bernafas
dan semalam aku kena flu
berjangkit dgn papa..
si auni pun terkena jugak
kesian auni...

coretan raya ku lgsg tak best
pertamanya beraya di umah sndr
keduanya bila jd tuan umah
semuanya kena disediakan
dr A-Z
penatnya jgn cakapler..
ketiganya pg2 raya dah kena beraya di WARD 3C-3D
WARD RADIOTERAPI & ONKOLOGI GH
sgtlah tragis
tp still rasa sayu jugak
bila smp bab bersalam-salaman tuh...

keempatnya sbb aku masih berpantang
makan pun kena tgk2 jugak
tak berani nak main aci redah gt
so aku main cicip2 jer..
wpun bab bertungku/berbarut tuh
aku wat ikut rajin
tp bab makan mmg aku jaga jugak..

nantiler aku update gambar raya yek..
tak smpt nak cari mana letaknya kabel hp ku ini
kebetulan kamera aku
tak dpt digunakan raya baru nih
sbb kad memori tak leh reading pulak...
sabar yek...

No comments: