Pages

13 February, 2013

Hantu KAK LIMAH 2-mana magisnya ?




print screen tiket semalam
mulanya setelah berwhatsapp2 dgn DrSinga
katanya tak best pun citer nih
ingatkan memang tak mo pegilah
tggu kuar kat moviemaster

tapi disebabkan kak ain mengamuk2
nak jugak tengok kat wayang
jadi untuk mendiamkan dia
mama yang baik hati lagi budiman
booked tiket guna online

pg tgk semalam kat Alamanda
amazed-wayang memang penuh semalam
dan as usual mmg ramai orang melayu kita
even kanak2 pun ramai

review aku
kalo ada 5 bintang
aku bagi 2.5/5.0

memilih latar tempat/lokasi yang sama
memilih penceritaan yang sama
hantu aje yang berbeza
masih dgn lokasi kat balairaya
cara berlarik yang sama
sumer adalah poyoooklise!!

memang ada jalan cerita yang buat kita tergelak2
tapi macam aku cakap
kesinambungan antara HKL1 & HKL2 nih
macam cerita yang sama
cuma watak ditokok tambah yang baru

jadi betullah ayat nih
magic doesnt happen twice

mungkin HKL 1 lebih umpphh
dan kita tak boring tgk berulang kali

tetapi sbg rakyat Malaysia
yang masih menyokong filem tempatan
aku tetap kata ini karya yang boleh kita layan
walaupun dalam hati meronta2 kata

baik layan Hansel & Gretel

hahahahahha!!

apapun rasanya tidak adil membaca review aku
tanpa melihatnya sendiri

pegilah melihatnya sendiri dipawagam2 berdekatan
mana tahu anda suka ?

citarasa kita berbeza kan !!

* pg semalam layan Juvana -streaming youtube..best jugak!



7 comments:

Dr Singa said...

kann... kannn ..kannnnn!!

:)

gadisBunga™ said...

saya pilih juvana. best kan??

Warna Warni Kehidupan said...

ala... tak best ke... baru nak gi tengok..

littlehumblelynn said...

DrSinga

Betul 3x!!!

littlehumblelynn said...

Gb,

Juvana menarik jgk tp mcm something missing :(

X berapa nk punch sgt!!

littlehumblelynn said...

Warnawarni,

Ehhh awak jgn terpengaruh dgn entry nih
Awak pg tgk sndr
Mana tau kena dgn selera awak :))

Daddy Ziyyad said...

Okeh..confirmed. Saya tunggu raya puasa ni aja...keluar TV...hahaha