Pages

07 February, 2013

breast self examination - kamu tahu ?

aku tak tau orang lain
tapi utk diri sendiri
aku mengaku
aku agak blur disitu
facepalm

aku terjumpa satu blog
sangat inspired
dan kerana itu
aku tertanya pada diri sendiri tentang BSE
bila kali terakhir aku check ?

aku mengaku
selalu lupa
selalu endah tak endah
selalu malas
selalu amik mudah semua benda

dan kerana blog ini
aku rasa macam kena lempang 4-5 kali

wake up Lynn
kamu jugak boleh terkena
kamu jugak ada chances disitu
jangan nak duduk comfort zone sgt

jom sama2 kita belajar
sama2 amik tahu
kalo bukan untuk diri sendiri pun
tapi utk anak2 kita

banyak artikel menarik
antaranya ini & ini
banyak jugak gambarajah visual yang boleh kita tengok
kena rajin mencarik
aku malas nak tepek
nanti jadi bahan sexmaniac meroyan pulak

ramai yang tahu kesedaran ttg PAP SMEAR
tapi selalu lupa ttg BSE
betul tak ?
ke aku sorang jerk

aku dah print 3 keping
nak tampal kat dalam bilik,almari & bilik air
dan kena ingat 5 step itu

kawan2
jom kita mulakan
mungkin belum terlambat untuk mulakan

better than never :)

oct bulan riben merah jambu :))


No comments: